Bluzka z drugiej ręki I MINI LOOKBOOK #1

14:59



Hej!


Dzisiaj przychodzę do was z mini Lookbook'iem ;) Dwie stylizacje z tą samą bluzką, którą znalazłam w SH za niecałe 5 złotych ;) Bardzo spodobał mi się jej wzór. Przypomina mi róże (chyba przez ten kolor), ale raczej to nie są róże tylko po prostu jakieś kwiaty ;) W sumie to dajcie znać co tą są za kwiaty xD Jestem ciekawa waszych spostrzeżeń :D 
Jest do bluzko-koszula w rozmiarze 42, czyli jak dla mnie baaardzo duża, ponieważ na co dzień noszę rozmiar 34 (czasem 36). Oryginalnie z Atmosphere. Ogólnie to rzadko bywam w SH, ale ostatnio gdy odwiedziłam swoje rodzinne strony postanowiłam wpaść do Szmizy z nudów i tak oto znalazłam taką 'perełkę'. Jeszcze nie wiem czy będę w tym często chodzić, bo mam mieszane uczucia co do tej bluzki. Może ją jakoś przerobię... A co wy o niej sądzicie? 




Widzę, że dzisiaj totalnie pisze bez składu i ładu xD więc kończę i przechodzę do stylizacji! ;) Przygotowałam dla was dwie stylizację z bluzką z SH! Dajcie znać co sądzicie! :D


STYLIZACJA #1









STYLIZACJA #2










Bluzka ~ SH
Spódnica ~ Stradivarius
Spodnie ~ Stradivarius
Pasek ~ New Look
Torebka ~ SinSay
Buty ~ SinSay


You Might Also Like

38 komentarze

  1. Piękna ta bluzka, jestem za stylizacja nr 1!

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ekstra perełka, jestem za drugą wersją ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Druga wersja bardziej mi się podoba :) Faktycznie wzór na bluzce jest dość ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Druga wersja chyba lepsza ;) jeśli chodzi o koszulę, to jest super 👌 😊 moim okiem, to są jakieś mąki i liście, ale mogę się mylić :) 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maki miało być! Ta literówka na telefonie ehhh ;)

      Usuń
    2. Spokojnie, zrozumiałam o co chodzi ;) Mi też często zdarzają się takie literówki ;)

      Usuń
  5. Bardzo ładna bluzeczka, jak widać można łączyć ją w różnych stylizacjach :)

    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bluzka za 5 zł? Mega!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piekna bluzka!:)

    Zapraszam na nowego posta:) R E Y V Z

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna bluzka i fajne zestawy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie 2 stylizacja świetna ;) Chyba dlatego że wolę spodnie;) obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  10. super spódnica i jak dla mnie zestaw numer 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  11. super bluzka, drugi zestaw jest świetny! <3

    halvmaner blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że ta bluzka nie jest nigdzie dostępna, bo bardzo mi się spodobała :( Śliczny zestawik!
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna bluzka! Drugi zestaw bardziej mi się podoba ;) Uwielbiam zakupy w second handach- zawsze można znaleźć coś dla siebie i to w świetnej cenie.

    OdpowiedzUsuń
  14. zakochałam się w tej bluzce!

    OdpowiedzUsuń
  15. Myślę, że tej bluzce nie jest potrzebna przeróbka. Druga stylizacja wygląda super. :)
    MÓJ BLOG - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bluzka za 5zł? Ubiłaś interes życia. :) Obie stylizacje fajnie się prezentują, nie potrafię stwierdzić, która lepsza.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Druga stylizacja o wiele bardziej pasuje do tej koszulki :)
    Nie widać, żeby była za duża o parę rozmiarów! A wzór rzeczywiście ciekawy. Ja na początku myślałam, że tam tylko są liście, więc, co do kwiatów to nie pomogę haha :D

    OdpowiedzUsuń
  18. This is nice!!!

    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  19. Bluzka mnie zachwyca! Jest naprawdę piękna :) A jeśli chodzi o stylizacje to zdecydowanie druga bardziej przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdecydowana wersja nr. 2 ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. omg! jak ty wyglądasz w spodniach ! zazdro figury

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny wzór, bardzo mi się podoba :) Szkoda, że ja nie mam szczęścia do tak fajnych łupów :p
    www.stylishmegg.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. ze spodniami swietnie wyglada:)

    OdpowiedzUsuń
  24. bluzka bardzo ładna ;) w obu zestawieniach wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Całkiem przyjemna ale ja już jednak preferuję ciut dłuższe :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Prosto i z klasą , podoba mi się bluzka ^^

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne zestawy.Osobiście jestem za nr.2

    OdpowiedzUsuń
  28. Wczoraj byłam na zakupach i tych w galerii i tych internetowych:D Następnym razem muszę znaoleżć kogoś takiego co ma wieksze wyczucie niz ja;D A co do sklepu to kojarzysz: https://wassyl.pl/ ? Możesz go polecić?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ! :*

Odwdzięczam się za obserwacje! ;D

Jeśli skomentujesz na pewno odwiedzę Twojego bloga i zostawię coś po sobie ;)