INGLOT- Soft Precision Lipliner (konturówka do ust) 74

06:20



Hej Wszystkim!




Dzisiaj przygotowałam dla was krótką recenzję 

mojej ulubionej konturówki 

z Inglota o numerze 74. 

Mam nadzieję, że spodoba się wam :) 

Przy okazji zapraszam na aktualizację postu 

o matowej pomadce z Inglota KLIK .

Jeśli jesteście ciekawi moich recenzji na temat 

innych kosmetyków do makijażu,

zapraszam was do zakładki "KOSMETYKI DO MAKIJAŻU" 

(z prawej strony bloga).






Moja opinia:


Plusy


+ odcień (naturalny kolor)

+ trwała

+ twarda (dzięki czemu łatwiej obrysować kontur ust)

+ nie łamie się podczas temperowania

+ dostępność

+ gama kolorystyczna 


Minusy


- może wysuszać usta

- tępa w aplikacji 

- wydajność


Podsumowanie:

Według mnie produkt wart polecenia dla dziewczyn, 

które lubią naturalnie ładnie wypełnione usta. 

Minusy konturówki moim zdaniem są uzasadnione, 

przez co zazwyczaj kosmetyki długotrwałe tego typu 

mają skłonności do wysuszania. 

Przed aplikacją polecam dobrze wypielęgnować swoje usta 

(czyli piling + balsam do ust)



You Might Also Like

15 komentarze

  1. troszkę szkoda, że nie ma zdjęcia jak wygląda na ustach bo kolor wydaje się być ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jako chłopak nie używam takich rzeczy :) Po twojej recenzji polecę ja mojej dziewczynie, na pewno jej się spodoba!
    Pozdrawiam Kuba+ obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzadko kiedy używam konturówki,ale to idealny sposób dla kobiet o małych ustach. Kolor wydaje się być bardzo ciekawy,a co najważniejsze naturalny,szkoda że nie pokazałaś tego na swoich ustach. :)
    Pozdrawiam. :)
    http://evelinololove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzadko maluję usta, ale jak już maluję to chcę mieć dobry produkt. Przemyślę zakup tej konturówki, twoja recenzja mnie zachęciła :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię Inglot, ciekawy produkt! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. 22 yr old Associate Professor Alic Bicksteth, hailing from Picton enjoys watching movies like "Low Down Dirty Shame, A" and Sculpting. Took a trip to Old Towns of Djenné and drives a Ferrari 333 SP. przeczytaj recenzje

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ! :*

Odwdzięczam się za obserwacje! ;D

Jeśli skomentujesz na pewno odwiedzę Twojego bloga i zostawię coś po sobie ;)