Love Pink! OOTD #3

07:48


Hej!


Wiem... wiem już był post z tą kurtką, ale jestem w niej tak zakochana że musiałam przygotować kolejny post o niej ;) Teraz są wyprzedaże i aż mnie korci żeby kupić sobie kolejną... Ale jak na razie się powstrzymuję i czekam na 'okazję' ;) Zdjęcia średnio wyszły - niestety, ale mam nadzieję że nie są aż takie tragiczne ;) Dajcie znać co sądzicie o tym połączeniu... Możecie się spodziewać niedługo kolejnego posta w którym będzie występować ta kurtka, ponieważ mam wiele pomysłów na nią :D Mam nadzieję, że was z tego powodu nie zanudzę ;) A może wy mi zaproponujecie z czym byście tą kurtkę zestawili? ;)

Serdecznie was zapraszam na mojego blogowego Instagrama, którego niedawno założyłam! ;) INSTAGRAM - KLIK

















Kurtka ~ Bershka
Top ~ Stradivarius
Spodnie ~ Stradivarius
Buty ~ Nike 


You Might Also Like

51 komentarze

  1. Bardzo fajna ta kurteczka. Ubrania w bieli i granacie fajnie by sie z nią komponowały.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurteczka jest super ! Ja bym ją zestawiła z czernią i dodała jej trochę charakteru :D

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna jest ta kurteczka, super wyglądasz w tym outficie :)
    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam na nowy wpis <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się ta kurtka! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna stylizacja :) Piękna katana :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam róż, pięknie zestawiłaś wszystko :) Świetny blog!

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie kurtka jest genialna, dżinsy też świetne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurtka jest świetna 👌 Całość wygląda bardzo fajnie :)
    www.stylishmegg.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Super:) Tak mnie ostatnio zainspirowałaś tymi spodniami, że kupiłam wręcz takie same, są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja ;) Kurteczka ma piękny kolor ;) Ja za takimi spodniami nie przepadam, bo mam figurę gruszki i nie wyglądają na mnie zbyt korzystnie ;) Ale Ty masz takie szczuplutkie nóżki <3

    OdpowiedzUsuń
  11. wcale się nie dziwię temu, że tak lubisz tę kurtkę :) jest świetna ;) całe zestawienie na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super kurteczka, ma bardzo ładny kolor. :) Podoba mi się cała stylizacja. Myślę, że fajnie byłoby spróbować zestawić ją z jakąś sukienką. :) Czekam na kolejne odsłony outfitów z tą kurtką w roli głównej. :)
    Pozdrawiam!
    P.S. Obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podoba połączenie różu (o ile dobrze widzę haha) ze zwykłym jeansem. Wygląda to świetnie! I zdjęcia nie wyszły źle!

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurtka bardzo Tobie pasuje :D ja bym nie mogła takiej nosić bo różowa :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Super jest ta kurtka i mega CI pasuje ;) cały outfit jak dla mnie mega! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam taki "luźny" styl :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale chudzinka z Ciebie ;) Kolor bluzy jest fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale świetne! I te zdjęcia, jest klimat kochana, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna jest ta kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kurteczka jest przepiękna! Cała stylizacja wyszła super! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super stylizacja, ta kurtka powoduje, że jest to oryginalny look ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Rewelacyjna kurteczka! :*
    Obserwuje kochana :)
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny zestaw :D obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczna stylizacja :D http://alcohales.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajne połączenie :D Spodnie bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładnie, kurtka świetna! :D

    OdpowiedzUsuń
  27. kurtka fajnie prezentuje się ze spodniami :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Trzeba przyznać, że kurtka rewelacyjnie się prezentuje ♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetna kurteczka, idealna na lato :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. Kurtka jest świetna! Będzie pasować z bardzo dużą liczbą modowych zestawień :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne stylizacja, szczególnie podoba mi sie kurteczka <3

    OdpowiedzUsuń
  32. kurtka jest super ! podoba mi się jej kolor

    OdpowiedzUsuń
  33. To dobrze że masz już stylizacje z tą kurtą! Oto chodzi! Sztuką jest mieć jedną ulubioną rzecz ale za każdym razem inaczej ją zestawić :) Moda uliczna(streetstyle)-tak jak lubię!

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetnie wygląda ta kreacja:) Naprawdę rewelka. Juz wiem na czym sie wzorowac i szukac po sklepach jak ju zotworza galerie:) Swoją drogą znalazłam taki sklep: https://www.gaia.com.pl/biustonosz/spacer/ . Masz z nim jakies doswiadczenia? Polecilabys cos?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ! :*

Odwdzięczam się za obserwacje! ;D

Jeśli skomentujesz na pewno odwiedzę Twojego bloga i zostawię coś po sobie ;)