#PICSOFTHEMONTH - APRIL

14:47


Hej!

Jak Wam mija MAJÓWKA?! Mi nawet całkiem spoko ;) Pogoda puki co dopisuje. Spędzam czas w miarę aktywnie, ponieważ zakupiłam sobie hulajnogę! xD i ciągle mnie korci żeby na niej jeździć.. nawet po bułki do sklepu zabieram ją ze sobą ;)



Wymyśliłam nową serię postów #PICSOFTHEMONTH, czyli ZDJĘCIA MIESIĄCA ;) Posty mam zamiar udostępniać pod koniec każdego miesiąca ze zdjęciami, które w danym miesiącu udało mi się zrobić i które mam ochotę Wam udostępnić ;) Dzięki tej serii chce się zmotywować do częstszego wyjmowania aparatu z pokrowca ;) Mam nadzieję, że takie posty przypadną Wam do gustu. Koniecznie dajcie znać w komentarzach ;D

Ze względu na to, że nie dawałam rady prowadzić dwa Instagramy na raz, postanowiłam, że udostępnię Wam mojego własnego ;D Mam nadzieję, że nie przestraszę Was moją facjatą xD Namiar na mojego insta znajdziecie w menu bloga lub po prawej stronie ;)  





















You Might Also Like

4 komentarze

  1. Świetna ujęcia miasta, zwłaszcza te nocne mają niesamowity klimat. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. You have the most adorable dog. Love these photos!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne i klimatyczne fotografie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdjęcia, świetnie uchwyciłaś pieska! :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ! :*

Odwdzięczam się za obserwacje! ;D

Jeśli skomentujesz na pewno odwiedzę Twojego bloga i zostawię coś po sobie ;)