Jeans Jacket + OOTD #2 / Pink Jeans Jacket

09:44


Hej!

Dzisiaj przygotowałam post na temat części garderoby która jest ponadczasowa i każdy powinien ją mieć w swojej szafie ;) Mowa tu o kurtce dżinsowej! Jeśli chodzi o mnie to UWIELBIAM i nie wyobrażam sobie mojej szafy bez niej ;) Kiedyś pożądana była w odsłonach wyłącznie w kolorze niebieskim, granatowym. Teraz możemy ją spotkać w wielu odsłonach - w przeróżnych kolorach i długościach, z dziurami, przetarciami, haftami, dżetami, aplikacjami, siateczkami itd. 

Do tego postu zainspirowała mnie moja nowa zdobycz zakupowa. Jest to różowa kurtka z Bershki. Wiem, nie każdemu może się spodobać, ale najważniejsze jest to że mi się podoba. Bardzo długo się nad nią zastanawiałam, a kiedy już chciałam ją kupić to niedostępny był mój rozmiar... więc gdy tylko zauważyłam, że była dostawa nie zastanawiałam się ani chwili xD Ale mi tu historyjka z tego wyszła xd Potraktujcie to z przymrużeniem oka. Wracając do kurtki - jest dłuższa i baaaardzo luźna. Wydaje mi się, że rozmiar XXS jest także dla mnie ciut za duży, ale to nic xD. Na pewno zwraca na siebie uwagę ludzi, a przede wszystkim w małym mieście. Gdy ją miałam na sobie w moim rodzinnym mieście to czułam na sobie wzrok wielu ludzi, którzy przechodzili obok mnie. W Warszawie nie ma tego problemu - na szczęście, bo na dłuższą metę jest to bardzo irytujące ( co najmniej dla mnie ).

Na początku przedstawię moją stylizację, a potem podzielę się z wami zdjęciami z Pinterest' a, które spodobały mi się w tym temacie ;) Mam nadzieję, że post przypadnie wam do gustu ;) Jestem ciekawa co Wy sądzicie o tej stylizacji i o kurtkach dżinsowych :)










Kurtka ~ Bershka
Bluzka ~ Tally-weijl
Spodnie ~ Stradivarius
Buty ~ Nike Air Force 

Jeans Jacket































You Might Also Like

35 komentarze

  1. Stylizacja super a jeansowe kurtki uwielbiam ;)

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. o tak, masz stuprocentową rację! taka kurtka dżinsowa to prawdziwy klasyk! :)
    w takim kolorze prezentuje się niezwykle oryginalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoja różowa propozycja naprawdę mi się podoba! ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny kolor tej kurteczki :) Czarna bluzka również mi się podoba ;) Daj znać, co sądzisz o wzajemnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem mimo iż jest różowa ta kurteczka jest rewelacyjna ! Strasznie lubię ten krój

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie z Twojej strony, że wzbogaciłaś post o tzw. inspiracje. Czasami zdarza się, że warto przypomnieć sobie powiedzenie co za dużo to nie zdrowo.
    ig: oliwiaoleszczyk
    littleredcherrysmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię kurtki jeansowe, muszę sobie jakąś w końcu kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. swietny kolor
    bardzo lubie jeansowe kurteczki
    mam w swojej szafie trzy i to zdecydowanie moje ulubone
    pasuja do wszystkiego

    OdpowiedzUsuń
  9. ja uwielbiam wszelkie kurteczki jeansowe :)
    Twoja jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja nabyłam dwie i na pewno zrobię z nimi styłówki na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Great post! Photos are amaizing!
    Hope you'll leave a comment here and click on link :) --> http://beautyshapes3.blogspot.hr/2017/06/summer-outfit-zaful.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale piękna ta różowa kurteczka! :) Obserwuje kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale ładna ta różowa kurteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam jeansowe denimowe kurtałki, po prostu wszystkie ! Najbardziej takie w szalonym kolorze, albo z haftami, naszywkami, perełkami i wszystkim pięknym :D Ja jestem na TAK ! Obserwuje :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna kurtka i super inspiracje ;*
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja ostatnio jestem zakochany w motywie róż :)
    Obserwuję
    lukaszmakeup

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam zamiar kupić taką kurtkę za następny sezon. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam w szafie z 5 kurtek jeansowych, ale jakoś nie mogę się do nich przekonać :( Twoja w różowej wersji wygląda świetnie!
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam kurtki jeansowe <3! sama posiadam z jakieś 4 <3! różowa kttórą masz na sobie jest boska <3
    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo lubię kurtki jeansowe ! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super jest każda z tych kurtek, uwielbiam jeans :)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. uwielbiam kurtki jeansowe !

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubię kurtki jeansowe, ale klasyczne - niebieskie :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina [BLOG]

    OdpowiedzUsuń
  24. Super kurteczki :)

    Obserwujemy? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo lubię takie klasyczne stylizacje :) One zawsze się obronią i będą wyglądać dobrze. Ja często do ramoneski i takiego t-shirtu wybieram spódnicę, ostatnio najczęściej sięgam po midi (website). Jest to zbawienie na upały, a kiedy już robi się chłodniej pod wieczór, z pomocą przychodzi ramoneska :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja też uwielbiam jeansowe kurtki, bo pasują dosłownie do każdej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ! :*

Odwdzięczam się za obserwacje! ;D

Jeśli skomentujesz na pewno odwiedzę Twojego bloga i zostawię coś po sobie ;)