MAC Pro Longwear Foundation

03:55


Hej!


Dzisiaj przychodzę do was testem i recenzją podkładu MAC Pro Longwear. Jest to bardzo zachwalany kosmetyk w internecie. Czy mi także przypadł do gustu?

Skusiła mnie promocja 3 za 2 w MAC'u, ponieważ już dawno chciałam przetestować coś z tej firmy. Nabyłam dwa podkłady i korektor. Nie przedłużając przechodzę do tematu.



MAC Pro Longwear Foundation




Od producenta:

Trwały podkład, który utrzymuje się do 15 godzin w każdych warunkach. Podkład jest lekki i kremowy, równomiernie się rozprowadza, zapewniając krycie od lekkiego do średniego. Nawet, gdy jest gorąco i wilgotno, kontroluje wydzielanie sebum i utrzymuje świeży, naturalny wygląd cery. Posiada filtr SPF 10.



TEST



Podkład od razu po nałożeniu i przypudrowaniu

Według mnie wygląda dość naturalnie. Była to moja pierwsza aplikacja tego produktu więc nie do końca byłam obeznana jak go najlepiej zaaplikować. Specjalnie wybrałam moment z nie najlepszą kondycją mojej cery, aby pokazać Wam jak sprawuje się podkład w kwestii krycia. Według mnie kryje przyzwoicie ale gdzie nie gdzie musiałam dołożyć drugą warstwę. Podkład szybko zastyga więc trzeba szybko go blendować na twarzy, ponieważ gdy zaschnie można go po prostu usunąć z danej partii naszej buzi i porobią się nieestetyczne placki a to raczej nie jest przez nas pożądane ;) Konsystencja jest troszeczkę tępa w aplikacji ale to było tylko moje pierwsze wrażenie, ponieważ już się do tego przyzwyczaiłam i nie przeszkadza mi to tak bardzo. Po prostu aplikuję go bardziej zwilżoną gąbeczką i ten kłopot znika ;) Nie jest to płaski mat lecz wykończenie satynowe.




Podkład po około 5 godzinach

Strefę T mam bardzo przetłuszczającą się więc jak możecie zauważyć nie jest najgorzej. Muszę zaznaczyć, że nie matowiłam twarzy ani chusteczką ani pudrem specjalnie dla tego testu. Możliwe jak bym nie robiła zdjęć to bym delikatnie usunęła sebum chusteczką, ale te świecenie nie przeszkadzało mi tak bardzo. Jak możecie zauważyć podkład jest na swoim miejscu, nie starł się ani nie zważył. W kąciku nosa widać ubytek lecz potem doszłam do wniosku że to był mój błąd w aplikacji.




Podkład po około 10 godzinach

Według mnie jest przyzwoicie. Podkład nie zważył się, nie starł się. Świece się lecz to można by było naprawić przypudrowaniem. Zauważyłam delikatną tendencję do wchodzenia w zmarszczki niestety, ale ja ten problem mam ze wszystkimi podkładami.


Podsumowanie

Zgadzam się z obietnicą producenta, że podkład jest trwały oraz lekki i kremowy. Absolutnie mnie nie zapchał i nie czuć go na twarzy mimo jego zastygania. Równomiernie się rozprowadza lecz trzeba na to poświęcić trochę czasu, ponieważ ma delikatnie tępą i zastygającą konsystencję. Najlepiej go aplikować partiami. Krycie ma lekkie, lecz można go budować. Po jakimś czasie testowania tego produktu zauważyłam, że jednak ten podkład nie lubi za dużych warstw, gdyż dużo traci wtedy na trwałości. Najlepsza jest jedna cienka warstwa - wtedy podkład utrzymuje się bardzo długo i bez zarzutu, więc najbardziej spodoba się osobom które nie mają dużo do krycia. Również zgadzam się z tym że podkład kontroluję wydzielanie się sebum wyciągając go na wierzch w wyniku czego w trakcie zmatowienia cery chusteczką nie ścieramy podkładu tylko usuwamy niechciany tłuszcz. Podkład zostaje na swoim miejscu a nie na chusteczce ;) Jego wielkim plusem jest to że spokojnie możemy podrapać się po twarzy ;) Niestety nie jest już tak dobrze z wydajnością... Do zakrycia całej twarzy potrzebuje 2,5 pompki czasem nawet 3 jeśli chce dołożyć w pewne miejsca drugą warstwę. Po tygodniowym stosowaniu zauważyłam dość spory jak na ten czas ubytek w buteleczce, ale zobaczymy co będzie dalej.


+ Trwałość
+ Lekkość
+ Nie zapycha 
+ Nie waży się 
+ Nie podkreśla suchych skórek
+ Nie czuć go na twarzy
+ Satynowe wykończenie cera wygląda zdrowo i promiennie
+ Brak płaskiego matu
+ Nie ściera się 
+ Nie brudzi ubrań
+ Nie przemieszcza się po twarzy
+ Opakowanie 
+ Pompka 
+ Ładnie wygląda na zdjęciach
+ Gama kolorystyczna

+/- kremowy, troszeczkę tępa konsystencja
+/- trzeba poświecić trochę więcej czasu na aplikację
+/- Szybko zastyga
+/- Lekkie krycie

- Tendencja do wchodzenia w zmarszczki
- Wydajność
- Cena





A wy co sądzicie o tym podkładzie ? ;)


Zapraszam Was serdecznie na mojego INTAGRAMA! ;)





You Might Also Like

39 komentarze

  1. Nigdy nie miałam, ale wygląda fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie używałam, ale wydaje się fajny. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem jest wart swojej ceny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze tego podkładu, ale jak jest taki dobry to chętnie go kupię kiedy mój się skończy :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie ze jest trwaly I lekki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cały czas waham się między "Pro Longwear'em", a "Studio Fix" - z jednej strony pierwszemu każdy przyznaje pochwały za trwałość, a z drugiej strony "Studio Fix" w większości opinii wygrywa pod względem krycia. Trudny wybór, a na promocje się (niestety) nie załapałam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ten i ten podkład. Studio Fixa jeszcze nawet nie otworzyłam bo zawzięłam się na Pro Longwearze xD Ale post o tym drugim na pewno pojawi się niebawem ;)

      Usuń
  7. Też mam problem z strefą T. Po Twojej recenzji i zdjęciach dokumentujących działanie, myślę że zaryzykuję i przetestuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie miałam ich produktów...

    OdpowiedzUsuń
  9. latem odstawiam pudry w płynie i podkłady na rzecz pudru prasowanego :) stawiam na lekkość :)

    _____________
    PorcelainDesire ♥
    

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam te podkłady:) wyglądają bardzo naturalnie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie miałam jeszcze żadnego podkładu z MACa ale dużo dobrego o nich słyszałam. Plus ogromny za naturalność i trwałość. Myślę, że u mnie by się sprawdził :D
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. nigdy nie używałam tego podkładu, ale jak widać godny uwagi ;) szkoda tylko, że wydajność taka słaba

    OdpowiedzUsuń
  13. Love MAC Foundation!
    Hi dear, i'm a new follower of your nice blog, can you follow mine on my blog?
    https://amoriemeraviglie.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  14. jakoś mnie nie przekonuje:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Na skórze ładnie wygląda nawet po tych paru godzinach.

    OdpowiedzUsuń
  16. Efekt świetny, ja aktualnie używam minerałków.

    OdpowiedzUsuń
  17. Daje bardzo ładne efekty, jednak dla mnie cena zbyt wysoka ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Moim zdaniem Twoja buźka wygląda przepięknie, aż sama mam ochotę go kupić! Też chciałam małe zakupy poczynić, ale w Rzeszowie nie ma stacjonarnie Mac'a :< eh ;<

    OdpowiedzUsuń
  19. Z Maca używałam tylko pomadki, ale kusi mnie ten podkład i korektor :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie używałam tego podkładu, ale sądząc po Twojej opinii jest raczej dobry- plusy przeważają nad minusami. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. faktycznie wygląda naturalnie, ciekawy produkt:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ciekawy produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  23. z maca jestem zakochana w pomadkach. podkładu nie miałam
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  24. zawsze chciałam go spróbować, muszę wreszcie to zrobić :) a powiedz mi, jaka to szminka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Matowa płynna pomadka z Golden Rose nr albo 13 albo 16 ;)

      Usuń
  25. Już dawno marzy mi się ten podkład z Maca. Do tej pory mam tylko szminki które uwielbiam :) Super się prezentuje na buźce! Pozdrawiam serdecznie i oczywiście obserwuje. Nie wiem czemu wcześniej tutaj nie trafiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zastanawiam się już jakiś czas nad tym podkładem i po twojej recenzji chyba go kupię :)
    Obserwuję! ;)
    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  27. No ciekawy jest ma dużo plusów :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nigdy nie miałam podkładu z tej firmy, ale wygląda zachęcająco :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. ciągle myśle nad podkładem z Mac, ale nie wiem zupełnie który jest najlepszy, chodzi mi o pożądne krycie i trwałość ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno Studio Fix jest lepszy pod względem krycia.. Mam go, ale jeszcze do tej pory go nie przetestowałam ponieważ zawzięłam się na Pro Longwear. Zamierzam zacząć go używać w okresie jesienno-zimowym, ponieważ latem nie za bardzo mam ochotę na mocną tapetę, więc jeśli do jesieni się nie zdecydujesz to możesz oczekiwać posta na moim blogu o Studio Fix - może Ci pomoże w podjęciu decyzji ;) Jeśli chodzi o krycie mogę Ci dodatkowo polecić podkład Estee Lauder Double Wear, który jest bardzo trwały i ma dobre krycie ;)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz ! :*

Odwdzięczam się za obserwacje! ;D

Jeśli skomentujesz na pewno odwiedzę Twojego bloga i zostawię coś po sobie ;)