Inglot - Matowa pomadka do ust (AKTUALIZACJA)

05:31


Hej Wszystkim!





Dzisiaj przygotowałam pierwszą recenzję na tym blogu ;)

Chcę wam przedstawić moje wrażenie na temat 

matowej pomadki z Inglota.

W tym produkcie zakochałam się od pierwszej aplikacji 

i uważam, że jest warta swojej ceny ;)





Inglot (matowa pomadka do ust)

Na początek dodam, 

że wybrałam dość kontrowersyjny kolor szminki - fioletowy.

Nie każdemu musi się podobać.

Bardzo długo się nad nią zastanawiałam, 

aż pewnego dnia postanowiłam zaszaleć i zaryzykować - opłacało się :)

Dobrze czuję się w tym kolorze.

Dostaje dużo komplementów.

Szminka napewno zwraca uwagę ludzi na ulicy.

Wygląda "schludnie", świeżo i oryginalnie na ustach.

Jest bardzo trwała, dobrze na pigmentowana, 

nie przemieszcza się, nie wchodzi w zmarszczki.







Minusem dla niektórych może być fakt 

iż szminka ma tępą konsystencję. 

Ciężko ją zaaplikować na nienawilżone odpowiednio usta.

(przed aplikacją produktu polecam nałożyć pomadkę nawilżającą)

Może też wysuszać, lecz u siebie tego nie zauważyłam.

Kosztuje ok. 30 zł.









Podsumowując: 

Produkt wart polecenia.

Napewno spodoba się fankom matowych ust ;)

Mam nadzieję, że post wam się spodobał.

Jestem ciekawa waszych opinii na temat produktów tej marki.

Zachęcam do komentowania ;)








Pozdrawiam !


You Might Also Like

7 komentarze

  1. Uwielbiam matowe pomadki z Inglota ;)
    http://krze20.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie szukam jakiejś fajnej pomadki dla siebie, ale nie chcę wydać milionów. Dzięki za pomoc :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda ze nie pokazałaś jej na ustach :) ciekawa sie wydaje...:)
    buźki, Monia

    OdpowiedzUsuń
  4. ladny kolor pomadki, szkoda, że nie pokazałas jak prezentuje się na ustach ; ) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam 408 i jestem zachwycona :) mat to jest to :) długo się utrzymuje i pięknie wygląda na ustach :) pozdrawiam Joanna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor rewelacyjny, uwielbiam takie kolory na ustach:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie, buziaki! ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ! :*

Odwdzięczam się za obserwacje! ;D

Jeśli skomentujesz na pewno odwiedzę Twojego bloga i zostawię coś po sobie ;)