Honolulu W7 - Bronzing Powder

05:34




Hej Wszystkim!



Dzisiaj przygotowałam post na temat bronzera z W7 Honolulu :)

Puder trafił do mnie dosyć niedawno, 

ale testowałam go dość długo, 

więc mam wyrobioną opinię na temat tego produktu.





Moja opinia:


Plusy


+ przystępna cena

+ odcień całkiem ok dla bladej cery, lecz według mnie dla porcelanowej (wręcz białej) cery może się nie sprawdzić

+ matowy

+ trwały (u mnie utrzymuję się cały dzień, praktycznie w stanie nienaruszonym)

+ można stopniować efekt

+ wydajny 

+ wygodne opakowanie






Minusy


- dostępność

- pędzelek dołączony do opakowania

- może tworzyć plamy

- troszkę ciężko się go rozciera






Podsumowanie:

Według mnie produkt całkiem ok, 

lecz osoby początkujące mogą mieć z nim mały problem 

jeśli chodzi o aplikacje. 

Za tą cenę ogólnie mogę polecić ten produkt 

(jest dostępny w niektórych drogeriach internetowych)





You Might Also Like

2 komentarze

Dziękuję za każdy komentarz ! :*

Odwdzięczam się za obserwacje! ;D

Jeśli skomentujesz na pewno odwiedzę Twojego bloga i zostawię coś po sobie ;)