SH - OOTD #6

10:34


Hej!


Dziś przychodzę do Was z kolejną stylizacją. Tym razem motywem przewodnim jest sukienka z SH, którą udało mi się zdobyć w moim rodzinnym miasteczku ;) Nie każdemu się spodoba. W sumie do mnie także w 100% nie przemawia, ale moja mama była w niej tak zakochana i nie pozwoliła mi jej nie kupić. Kosztowała mnie około 10zł. Sukienka jest w rozmiarze XS (czyli rzadkość w SH) z Atmosphere. Muszę przyznać, że najwięcej rzeczy znajduję właśnie z tej firmy w sklepach tego typu. Sukienka jest w bardzo dobrym stanie. Nie widać śladów użytkowania czyli to na plus ;) Kupiłam jeszcze jedną sukienkę, która bardziej mi się podoba, ale ją zobaczycie w innym poście ;) Zdjęć nie ma za dużo, ponieważ mój tata nie ma za dużego doświadczenia z moją lustrzanką i mimo tego, iż wydawało nam się, że zrobiliśmy dużo więcej zdjęć okazało się to mylne xD Ale i tak bardzo dziękuje tacie za chęci ;D Następnym razem na pewno bardziej się postara. 


Dajcie znać co sądzicie o postach tego typu, czyli z ciuchami z SH ;) 


Zapraszam Was także bardzo serdecznie na mojego INSTAGRAMA ! ;) Kiedyś któraś z Was zapytała mnie czy nie pokaże wam moich zakupów. Otóż takich postów raczej nie zobaczycie na moim blogu, ale właśnie mogę wam takie rzeczy pokazywać na instagramie na instastory lub po prostu w poście.







Sukienka ~ SH
Torebka ~ SinSay
Buty ~ No Name

You Might Also Like

26 komentarze

  1. Śliczna sukienka, podoba mi się ta koronkowa wstawka :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna sukienka :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne lekkie zestawienie

    OdpowiedzUsuń
  5. Super torebka. Jestem ciekawa jak wygląda druga sukienka. :) Pochwal tatę, mało zdjęć, ale pięknie wyszły. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. och, kochana, znam ten ból ;) również noszę XS i mam problem ze znalezieniem czegokolwiek dla siebie w SH (i w sumie dlatego tak rzadko tam zaglądam :P)
    Tobie udało się znaleźć bardzo ładną sukienkę :) idealna na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie tam ie podoba. Wygladasz skromnie, ale dziewczeco i ze smakiem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna sukienka i do tego celny łup ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna sukienka dużo daje ta koronkowa aplikacja.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna sukienka. Fajnie, że w SH można znaleźć takie skarby :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy outfit!
    Pozdrawiam cieplutko ^^
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Prosto, a jednak z pomysłem! Bardzo mi się podoba :)
    Poza tym - jej! Piękne i niesamowicie zgrabne masz nogi ♥

    PS. Mogę Cię prosić o KLIK tutaj? Dziękuję ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zobaczyłam tytuł "SH" TO MUSIAŁAM ZOBACZYĆ ! Udane łowy, śliczna sukienka !

    OdpowiedzUsuń
  14. Without struggle and hard work then a maximum result can never be in handheld, because success requires extra hard work

    cara mengobati kadas, kudis, kurap, panu dan kutu air
    kanker payudara stadium 4 bisa sembuh
    obat syaraf kejepit di apotik

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna sukienka! Lubię takie torebki!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ! :*

Odwdzięczam się za obserwacje! ;D

Jeśli skomentujesz na pewno odwiedzę Twojego bloga i zostawię coś po sobie ;)