Strój dnia na luzie / OOTD #1

12:01


Hej!


Dzisiaj przygotowałam coś czego nie było jeszcze na tym blogu ;) Długo się zastanawiałam czy wstawiać coś takiego, ale postanowiłam zaryzykować... Pewnego dnia wybierałam się na zakupy i powstał taki oto outfit xD Jestem ciekawa waszej opinii. Czy wypada się tak ubierać studentce czwartego roku psychologii? ;) Ale ostatnio mam fazę na eksperymentowanie z moim wizerunkiem ;) i w końcu zaczęłam ubierać jakieś inne kolory niż biały, czarny, szary... Ostatnio upodobałam sobie kolor różowy. Między innymi pofarbowałam sobie końcówki włosów na różowo xD Niestety kolor już się spłukał, ale na pewno do niego wrócę, bo bardzo podobał mi się efekt jaki uzyskałam. W przedstawionej poniżej stylizacji mam na sobie moja nową zdobycz z wyprzedaży - różowa bluzkę z gumką która daje ciekawy efekt.











Bluzka ~ Bershka
Spodnie ~ Stradivarius
Buty ~ No name
Torba ~ Sinsay


Dajcie znać co sądzicie o takiej stylizacji ;) Jestem ciekawa waszych opinii ;)
Trzymajcie się mocno i do następnego!


You Might Also Like

18 komentarze

  1. mnie się podoba ;) i myślę, że tak- wypada Ci się tak ubierać ;) ja jestem już po studiach i wcale nie rezygnuję z takich zestawów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny zestaw. Spodnie są z aktualnej kolekcji?

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne spodnie i koszulka :)
    www.stylishmegg.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja i tło takie schludne !:D mega naprawdę podobają mi się zdjęcia jako całokształt ;D


    Zapraszam;* odwdzięczam się za każdą obserwację ;)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa bluzeczka :)


    Pozdrawiam,
    Karolina [blog]

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczywiście, że wypada! Ja sama często biegam w trampkach i kolorowych koszulkach ;) Świetne spodnie!
    Oserwuję :) MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Całość wyglada rewelacyjnie :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/06/wieczorowa-sukienka-w-kolorze-khaki.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczywiście , że wypada sie tak ubierać studentce ! Mi też ciężko było się przełamać co do innych kolorów niż biel , czerń itd , ale udało mi się i wyszło na dobre , teraz coraz częściej sięgam po kolorowe rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko bardzo mi się podoba oprócz tej torby, ale wiadomo, każdy ma inny gust :D Moze zrobisz posta czy warto studiować psychologię? Nie wiem jak to inaczej ująć, ale na pewno wiesz o co chodzi. Sama idę do drugiej klasy liceum i powoli muszę się zastanawiać, co dalej chcę robić w życiu, a psychologia mnie bardzo ciekawi :) Obserwuję:))

    http://fashioneasiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam w planach taki post ;) Prawdopodobnie pojawi się w wakacje ;)

      Usuń
  10. najlepsze takie wygodne stylizacje :)
    super ;)

    photolovepodrugiejstronie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Mega mi się podoba ten look *.*

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna stylizacja! źródło prawdziwej inspiracji! Mnie własnie ostatnio zaczęła podobać się takie dżinsy i zastanawiałam się pod co to podpiąć, jak to połączyć i mam odpowiedź! Dzięki! W sumie czasem wystarczy jakiś nietuzinkowy t-shirt i mamy świetny strój :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ! :*

Odwdzięczam się za obserwacje! ;D

Jeśli skomentujesz na pewno odwiedzę Twojego bloga i zostawię coś po sobie ;)