My Secret Face Illuminator Powder

12:21



Hej !


Po przerwie w blogowaniu postanawiam powrócić z recenzją perełki bez której nie wyobrażam sobie teraz mojego makijażu dziennego i wieczorowego. Tą perełką jest puder rozświetlający od My Secret. Cuuudo! Kupiłam go w Naturze. Jest to mój pierwszy kosmetyk tego typu. Wcześniej nie wierzyłam we właściwości pudrów rozświetlających , a wręcz nie wyobrażałam sobie siebie z rozświetloną twarzą jeszcze bardziej... gdyż posiadam cerę z tendencją do przetłuszczania się ( w szczególności w strefie T ). Na początku października miałam wesele w rodzinie i z tego powodu postanowiłam trochę poeksperymentować z makijażem. Takim to sposobem trafiłam na ten produkt :)




Opis producenta:

My Secret Princess Dream Rozświetlacz do twarzy w kamieniu jest w kolorze ciepłego beżu i jest odpowiedni dla każdego typu kolorystycznego. My Secret Princess Dream Rozświetlacz do twarzy w kamieniu wzmacnia blask skóry oraz sprawia, że twarz wygląda zdrowo i promiennie. My Secret Princess Dream Rozświetlacz do twarzy w kamieniu posiada formułę, która zapewnia bezproblemową aplikację i doskonałe wykończenie makijażu. My Secret Princess Dream Rozświetlacz do twarzy w kamieniu gwarantuje mocny połysk i efekt tafli.

Cena: 15 zł




Moja opinia:

Rozświetlacz jest wypiekany dzięki czemu będzie to wydajny produkt. Jest w kolorze ciepłego beżu przez co niestety nie będzie pasował do każdego typu skóry. Napewno nie polecam go bardzo bladym osobom, ponieważ będzie się on nieestetycznie 'różnił' od skóry i wyglądał nienaturalnie. Lecz dla takich 'bladzioszków' jak ja ( blada skóra z pigmentem żółtym ) spokojnie mogę polecić :) Faktycznie dzięki temu produktowi twarz wygląda zdrowo i promiennie. Aplikacja jest bardzo prosta, gładko się rozprowadza. Raczej trudno przesadzić z rozświetleniem naszej twarzy. Efekt można stopniować. Produktem tym można uzyskać piękny efekt tafli. Utrzymuje się dosyć długo na buzi, lecz po dłuższym czasie efekt rozświetlenia jest coraz słabszy.


Podsumowując:

+ efekt tafli
+ pasuje do większości typów skóry
+ aplikacja
+ wydajność
+ cena
+ trwałość
+ opakowanie


Jak możecie zauważyć same plusy ;) Jestem ciekawa jak u was sprawdza się ten produkt. Jak możecie zauważyć ja osobiście jestem z niego bardzo zadowolona :)

You Might Also Like

3 komentarze

Dziękuję za każdy komentarz ! :*

Odwdzięczam się za obserwacje! ;D

Jeśli skomentujesz na pewno odwiedzę Twojego bloga i zostawię coś po sobie ;)