Black base - 5 stylizacji (VIDEO)

03:34


Hej!




Dzisiaj zapraszam Was na krótki film, który udało mi się nagrać i zmontować ;) Niestety nie jestem z niego zbyt zadowolona, ponieważ zabrałam się za niego zbyt późno i było już dosyć ciemno w moim mieszkaniu. Musze przyznać, że spodobał mi się ten powrót do korzeni xD Nie wiem czy wiecie.. kiedyś nagrywałam filmiki na YT, ale w "The Sims". Wówczas te filmy nazywały się "Machinimy"- cokolwiek to oznacza.. xD Ale bardzo dobrze wspominam te czasy ;) 





W trakcie montażu miałam problem z ustawieniami, ponieważ nie wiem czemu nie mogłam ustawić lepszej jakości w HD... jeżeli ktoś tu z odwiedzających zna się na tym proszę o kontakt :)

Mam nadzieję, że film przypadnie Wam do gustu i zapraszam do subskrypcji mojego kanału, może zmotywuje mnie to do nagrywania więcej filmów, bo puki co mam wrażenie, że testuje sama siebie :D


Do następnego! ;D


You Might Also Like

33 komentarze

  1. Super filmik. Najbardziej podoba mi się różowa kurtka jeansowa, jest genialna <3


    https://nativefashionjudge.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Siwy płaszczyk jest prześliczny! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna konwencja wpisu i filmiki. :) Mnie najbardziej przypadła do gustu stylizacja z szarym płaszczem. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. szary płaszczyk i kurtka moro- wygryw! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne stylizacje i filmik kochana!
    Miłego wieczoru!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne stylizacje z filmiku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny filmik :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne stylizacje!:)
    Klikniesz w linki w nowym poście bede wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. z szarym płaszczykiem najlepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  10. super propozycje :) czarna baza= idealna baza :) a szary płaszczyk po prostu mega! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super propozycje zestawów! Bardzo w moim guście także 11/10! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna propozycja, czerń do wszystkich pasuje 😊 najbardziej podoba mi się ten szary plaszcz😊

    OdpowiedzUsuń
  13. Amazing post, dear! A big hello from Germany!
    Hugs ♥
    LianaLaurie

    OdpowiedzUsuń
  14. Black is always a good idea,
    i love this basic styling.

    take a look at my BLOG and also INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  15. Me encanta todos los detalles sobre esta entrada!!!Te espero por mi blog ,seguro que mi ultima entrada te gustara,espero tu opinion!!!saludos!!!
    💜💜💜

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny filmik :)
    Zapraszam na nowy post :)
    www.stylishmegg.pl/2018/04/czerwona-ramoneska-i-mom-jeans.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne propozycje, bardzo stylowy filmik ;)
    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Takie basicowe ciuszki są świetne można na nich stworzyć coś naprawdę świetnego:)


    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  19. JAk widać taki basic pasuje pod każdą kurtkę i o to chodzi

    OdpowiedzUsuń
  20. Jejku, tak! Przypomniałaś mi, gdy ja nagrywałam z rzeczy The Sims na youtube i faktycznie ja również miło wspominam te czasy. ;) A film super wykonany, szkoda, że nie jesteś usatysfakcjonoiwana w 100% z niego. :/ Szary płaszcz jest superowy! Pozdrawiam i obserwuję ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) Również obserwuje Twojego bloga! Pozdrawiam ;)

      Usuń
  21. Nie wiem dlaczego napisałaś że nie jesteś zadowolona z filmiku mnie osobiście bardzo się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo podoba mi się Twój pomysł z tym filmikiem, dodaje do obserwowanych <3

    OdpowiedzUsuń
  23. ciekawie zmontowany filmik :)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetna sprawa, w dodatku w moim stylu ta stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Czarny to zawsze idealny kolor! Świetne połączenia :)
    Mogłabyś spróbować też nagrywać na zewnątrz, byłby dużo lepszy efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Czarny golf zawsze będzie pasował do wszystkiego ;) Fajne połączenia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ! :*

Odwdzięczam się za obserwacje! ;D

Jeśli skomentujesz na pewno odwiedzę Twojego bloga i zostawię coś po sobie ;)