Total Look - JEANS

05:35


Hej!



Dziś oficjalnie zaczynam dłuuugi weekend! :D Który będzie trwał 11 dni! Wzięłam sobie urlop i tak wyszło :D Akurat dzisiaj mam taki leniwy dzień. Siedzę w domu i zamulam.. W sumie cieszę się, bo rzadko kiedy miewam takie dni :( a od jutra zamierzam spędzać czas aktywnie. Otóż zastanawiam się nad kupnem hulajnogi! ;) Nie wiem czy to nie będzie dziwne, że 24-letnia kobieta będzie sobie jechać po drodze na hulajnodze xD Co o tym sądzicie? Kupić sobie ją czy raczej odpuścić. Napewno lepszym wyborem byłby rower, ale niestety nie mam gdzie go przechowywać. Niby mam swoją piwnicę, ale u mnie na osiedlu panuje takie złodziejstwo w piwnicach, że masakra.. Zauważyłam, że mało kto coś przechowuje w swojej piwnicy.. Zazwyczaj stoją puste z otwartymi drzwiami (czy kratami).




Dziś przychodzę do Was ze stylizacją, a raczej inspiracją. Bardzo podobają mi się takie total looki w jednym kolorze czy o jednakowym materiale. Główną rolę gra tu koszula z Bershki, którą kupiłam za grosze na zimowych wyprzedażach ;) Przykuwać wzrok będzie również spódnica z Mohito, którą kupiłam chyba rok temu i rzadko kiedy mam okazje ją nosić, bo jak widać jest o rozmiar za duża (niestety). Niby rozmiar 34 a jest jak 36. Niestety na 32 się nie załapałam, a bardzo mi zależało na tej spódnicy. Może kiedyś przytyje i będzie w sam raz ;)

Na początek przedstawiam Wam bardziej dziewczęcą wersję ze spódnicą o różnych odcieniach dżinsu, a kolejna jest ze zwykłymi spodniami dżinsowymi z Zary, które uwielbiam, bo są bardzo wygodne i wydaje mi się, że całkiem spoko na mnie wyglądają, a uwierzcie mi, strasznie ciężko jest mi dobrać dopasowane spodnie.
























You Might Also Like

40 komentarze

  1. świetny zestaw :D bluzka podoba mi się bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zestaw z koszulą i jeansami bardzo mi się podoba. Falbanka jest super! Lubię takie połączenia. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam jeans <3 pięknie jest <3

    OdpowiedzUsuń
  4. ta pierwsza stylizacja bardzo mnie zainspirowała :)
    cudowny blog!

    http://kaarollkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeans uwielbiam, dlatego kupuję obie stylizacje w 100% :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie jestem do końca zwolenniczką łączenia jeansu ze sobą, ale druga stylizacja wygląda świetnie :)
    Pozdrawiam!
    My blog
    Instagram

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przepadam za połączeniem jeans+jeans, ale Twoja stylizacja koszula ze spódniczką, jest po prostu cudowna!! I w ogóle świetna ta koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zestawy! Spódnica jest boska !!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie 😍

    OdpowiedzUsuń
  9. jstem wielką fanką jeansu. Ta Twoja stylizacja to strzał w 10 - mega! <3
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie zestawy :P Spódniczka i koszula bardzo mi się podoba :)
    Zapraszam na nowy post :)
    www.stylishmegg.pl/2018/05/jeansowa-kurtka-i-czerwona-spodnica.html

    OdpowiedzUsuń
  11. so pretty! Anyway, just dropping by to say hello all the way from the Philippines! I hope you can drop by my blog too and follow along if you like. Have a nice day! :)

    xoxo, rae
    http://www.raellarina.net

    INSTAGRAM | TWITTER | FACEBOOK

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie dopasowane spodnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. rewelacyjna stylizacja, jeans jest niesamowicie uniwersalny i pasuje każdemu :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bluzki koszulowe są zazwyczaj strzałem w dziesiątkę jesli chodzi o zestawienie ich z denim :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładna stylizacja! Skoro chcesz to kup sobie hulajnogę i nie patrz na innych! :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. oba zestawy wyglądają naprawdę bardzo fajnie, ale mi skradło serce pierwsze zestawienie <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Oba zestawy bardzo mi się podobają , ale jednak zestaw ze spódniczką dla mnie wygrywa <3
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja akurat nie lubię dżinsy do dżinsu, ale wariant ze spódnicą jest całkiem fajny, pewnie dlatego, że mieszają się tu różne kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawa stylizacja! Koszula niezbyt jest w moim stylu, aczkolwiek fajnie się prezentuje.
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. The blouse with the pants looks amazing!
    xx

    OdpowiedzUsuń
  21. Jaka wyjątkowa spódniczka! :) Mega! Nie mogę od niej oderwać wzroku, sama taką chcę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jaka prześliczna koszula! Podoba mi się! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Koszula jest świetna :) Bardzo podobają mi się stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Rewelacja! Wszystko mi tu pasuje. :) Uwielbiam jeansowe stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Przyznam, że to nie do końca jest mój styl, ale wygląda to całkiem ciekawie. Spódnica jest super!

    http://sar-shy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. uwielbiam jeans! Wyglądasz w nim obłędnie, ta koszula jest magicznie piękna! Obie stylizacje wymiatają

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak dla mnie wszystko co jeansowe, jest piękne! Jeans w szafie to inwestycja na lata, a nawet i na całe życie! Spódniczka jest bardzo ciekawa!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Dla mnie rewelacja! Spódnica najbardziej skradła moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  29. J również jestesm wielbicielką jeansu! jeżeli kiedyś będziesz chciała sprzedać spódniczkę to chętnie ją odkupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ciekawe stylizacje, ładna spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja się jakoś nie mogę przekonać do dżinsowego "total look", chyba dlatego, że kojarzy mi się z dzieciństwem - późne lata 80' i moda na "marmurkowy" dżins od stóp do głów. :-) Wtedy modne były też takie własnie falbany. Pamiętam, że koleżanka miała taką spódnicę i była przeszczęśliwa. :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam połączenie jeansu z jeansem:) Ta koszula i spódnica totalny hit:)

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  33. świetne zestawy :) jeans jest i będzie ponadczasowy!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ! :*

Odwdzięczam się za obserwacje! ;D

Jeśli skomentujesz na pewno odwiedzę Twojego bloga i zostawię coś po sobie ;)