OOTD #4

12:41



Hej! ;)


Jak możecie zauważyć blog troszeczkę się zmienił i nadal jest w trakcie zmian ;) Nie wiem czy zostanie ten szablon na stałe, ale uczę się na błędach. Mam nadzieję, że wszystko jest prawidłowe w odbiorze ;) W razie jakiś problemów dajcie znać w komentarzach. 

W tym poście przygotowałam dla was zwykłą moją codzienną stylizację ;) Tak dzisiaj się ubrałam na zakupy wyprzedażowe, które udały się w 100% ;)

Jeśli chodzi o tą stylizację to według mnie bluzka robi całą robotę ;) A Wy co o tym sądzicie ;)













Bluzka ~ Stradivarius
Szorty ~ Pull&Bear
Buty ~ FILA 

You Might Also Like

43 komentarze

  1. Świetna całośc ale bardziej skupiłam uwage na Twoich nogach <3 Zazdro

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/07/red-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale masz nogi! Zazdroszczę ;) Stylizacja super, nie w moim stylu, ale Tobie pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo oryginalna stylizacja ;) chyba lubisz czarny kolor :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawa i modna koszulka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trafilam tu z instagrama ;D Faktycznie koszulka swietna ;d wiazania daja swietny efekt;d

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;* odwdzieczam się za każda obserwacje ;**

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna koszulka:) super zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojeju stylizacja boska <3! Ale najbardziej uwagę przyciągają nogi - pozazdrościć :)


    https://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stlizacja! Bluzka faktycznie przyciąga uwagę, ja jednak zakochałam się w tych butach <3
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak, zdecydowanie bluzka robi robotę :) Fajny styl :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacja bardzo ładna :) Podoba mi się bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Love it! Happy weekend dear.


    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  13. Bluzka jest super! Bardzo lubię tą kolekcje ze Stradi :)

    OdpowiedzUsuń
  14. super koszulka :)

    https://photolovepodrugiejstronie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Idealny zestaw na zbliżający się Woodstock :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak, zgadzam się, bluzka jest świetna i robi całą robotę *.* Btw masz super figurę!

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialna koszulka :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialny zestaw, taki w rockowym stylu :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  19. Tak, bluzka robi robotę, ale spodenki mnie zachwyciły ^ ^

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie, że choker jest razem z bluzką. :D Co udało Ci się upolować na wyprzedażach? Pochwalisz się na blogu?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej nie ponieważ tego jest tak dużo, że straciłam orientację xD Ale będą stylizacje z tymi rzeczami i pewnie będę wspominać co jest z wyprzedaży ;)

      Usuń
  21. Robotę to robią Twoje nogi! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bluzeczka i spodenki, to lubię 👍

    OdpowiedzUsuń
  23. świetnie to wygląda :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Stylizacja bardzo mi się podoba! no i te nogi dziewczyno :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Great post! Photos are amaizing! :)
    If you want that we follow each other, let me know by leaving a comment on my last post --> http://beautyshapes3.blogspot.hr/

    OdpowiedzUsuń
  26. Zwykła, codzienna stylizacja, aczkolwiek chyba nie odważyłabym się na taką bluzke.
    http://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ! :*

Odwdzięczam się za obserwacje! ;D

Jeśli skomentujesz na pewno odwiedzę Twojego bloga i zostawię coś po sobie ;)