KASPROWY WIERCH

02:43

Hej Wszystkim!

W końcu jestem po dosyć krótkiej przerwie :) Parę dni temu wróciłam z wakacji, które były dosyć krótkie, niestety... bo trwały niecałe 4 dni. Nie zdążyłam zwiedzić wszystkiego co mnie interesuję, ale na pewno w przyszłości to nadrobię ;) Jak możecie już zauważyć po temacie, byłam w górach m.in na Kasprowym Wierchu! :D Jest tam przepięknie i RZEŚKO :D Dobrze, że zabrałam ze sobą bluzę bo bym zmarzła, ponieważ temperatura na szczycie jest dosyć niższa niż ta na dole ;) Zrobiłam dla was bardzo dużo zdjęć i może pojawi się filmik z wakacji, ale to raczej w następnym wakacyjnym poście :D




Muszę przyznać, że niestety zdrowie nie dopisywało mi w mojej podróży, więc dodatkowo nie nacieszyłam się wystarczającą tym klimatem i pięknymi widokami. Niestety zdarza się, ale i tak jestem przeszczęśliwa, że było mi dane tam być. Niedługo pojawi się jeszcze jeden post z moich wakacji ;)

























You Might Also Like

32 komentarze

  1. Nigdy nie miałam okazji tam wejść, piękne widoki! Pozdrawiam ;*
    Natalia z bloga nati-jest-fit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne zdjęcia. Kocham góry, ale na Kasprowym Wierchu jeszcze nie byłam. Kiedy byłam w Zakopanem niestety pogoda nie pozwoliła wejść ani wjechać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale widoki! Super jet zdjęcie, na którym robisz serduszko. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Polskie góry uwielbiam :) Na Kasprowym Wierchu była i widoki niesamowite :)


    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepięknie ♥️♥️♥️

    OdpowiedzUsuń
  6. Mieszkam tak blisko gór, a nigdy nie byłam. Piękne widoki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widoki przepiękne! ;) muszę w końcu się tam wybrać ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie! :) Ja w tym roku wybrałam się trochę wyżej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. widoki cudowne :) kocham góry całym sercem i takie zdjęcia oglądam z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne zdjęcia! Uwielbiam góry, jeszcze 4 lata temu wyjeżdżałam tam co roku:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak jak dawno nie byłam w górach. Patrząc na twoje zdjęcia musi tam być pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia. Kiedyś lubiłam góry, ale przez problemy z kolanem musiałam o nich zapomnieć. Na szczęście pokochałam morze, a ono stoi przede mną otworem i pozwala mi na inną, ale też świetna aktywność - pływanie w morskiej wodzie, szczególnie poza sezonem, gdy jest prawie puste <3 Pozdrawiam!
    Blonde Kitsune

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepięknie tam,śliczne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. pięknie! byłam kilka lat temu <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne widoki! Uwielbiam góry! A Tatry to zdecydowanie moje miejsce na ziemi! Kocham te widoki! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham góry! cudowne widoki i piękne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy jeszcze nie byłam w Tatrach, ale planuję nadrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale pięknie, cudowna wyprawa, świetne doświadczenie - warte widoków :D
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  19. Pieknie:) Ja w tym roku byłam nad morzem, pogoda niezbyt nas rozpieściła.. :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne krajobrazy ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. kocham góry <3 i to uczucie, kiedy stoję na szczycie, oddycham czystym powietrzem a wokół sama natura, nieskażona działalnością człowieka.
    Wspaniałe zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne widoki i zdjęcia :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/08/stroj-dnia-biel-i-pastele.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Długi czas nie mogłam przekonać się do gór, dopiero powoli do nich dorastam. Uchwyciłaś piękkne widoki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękne widoki. My w zeszłym roku byliśmy po drugiej stronie, wspinaliśmy się na słowackie góry. Tak nam się to spodobało że w tym roku ponownie w góry jedziemy. Jest coś w tym, te widoki, ale i inne zmęczenie, inne powietrze, góry jakoś tak nas przyciągają :)
    Faktycznie blisko szczytów i na nich potrafi nieźle zawiać i zmrozić człowieka.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ! :*

Odwdzięczam się za obserwacje! ;D

Jeśli skomentujesz na pewno odwiedzę Twojego bloga i zostawię coś po sobie ;)