Estee Lauder Double Wear.

04:59


Heeej!

Dzisiaj pomówimy sobie o ciekawym ekskluzywnym produkcie - mowa tu o podkładzie Estee Lauder Double Wear! ;) Swój podkład dostałam pod choinkę od chłopaka i powiem wam, że byłam baaardzo zadowolona z tego prezentu, ponieważ to był mój pierwszy tak drogi podkład. Jestem osobą która ceni sobie dobry podkład i zawsze starałam się stawiać na te lepsze podkłady (drogeryjne). Zwykłe fluidy za 20 zł u mnie się niestety nie sprawdzały. W moim codziennym makijażu najważniejszy jest dla mnie dobry podkład, puder i korektor pod oczy, ponieważ jestem posiadaczką cery mieszanej w kierunku ... ciężko powiedzieć, gdyż policzki mam bardziej (sucho-normalne), na nosie mam skłonności do suchych skórek, ale także strasznie mi się przetłuszczają kąciki nosa ( gdy mam słaby podkład to po około 2 godzinach gdy chcę zmatowić cerę chusteczką bądź bibułkami to on w tych miejscach po prostu się ściera ). Czoło i broda mają tendencję w małym stopniu do przetłuszczania się. Z powodu mojej tendencji do świecenia się cenie sobie trwały matujący puder. Jeśli chodzi o korektor pod oczy to mam spory problem, gdyż mam bardzo głęboko osadzone oczy w wyniku czego mam duże cienie pod oczami, ciemną dolinę łez i dodatkowo opadającą zewnętrzną powiekę, więc potrzebuję bardzo dużego rozświetlenia i dobrego krycia w tych rejonach. Niestety nie znalazłam jeszcze tak dobrego korektora w przystępnej cenie i wspomagam się niestety podkładem ( wiem że nie powinno się nakładać podkładu w okolicach oczu ale nie mam innego wyjścia xD )

Zauważyłam, że rozpisałam się o mojej cerze a główny temat tego posta poszedł "w las" xD Chociaż w sumie w jakimś stopniu macie przedstawioną wizję mojej cery ;)

Przechodząc do podkładu:


Estee Lauder, Double Wear



Swój podkład posiadam w kolorze 1N1 ( IVORY NUDE ). Jest to kolor w żółto-pomarańczowych tonach. Nie należy do najjaśniejszych. Zimą niestety był dla mnie przyciemny, ale nie wiele. Rozjaśniałam go jaśniejszym pudrem. Teraz gdy delikatnie musnęło mnie słońce jest w sam raz. Cera jest delikatnie zmatowiona ( satynowe wykończenie ) Podkładowi trzeba dać szanse iż dopiero po paru minutach od nałożenia ładnie wtapia się w cerę. Wydaje mi się że potrzebuje tak jakby trochę ciepła ;). Aplikacja według mnie jest troszeczkę tępa. Trzeba nad nim trochę popracować przy blendowaniu. Jest to produkt, który zastyga po jakimś czasie, wiec polecam nakładać go partiami (jak ktoś nie ma wprawy), ponieważ można sobie narobić plam. Raz mi się to zdarzyło. Podkład jest bardzo trwały. U mnie cera zaczyna się delikatnie świecić dopiero po około 6 godzinach, ale nadal jest to taki zdrowy naturalny błysk. Nie ściera się. Można się spokojnie podrapać po twarzy. Nie schodzi z moich problematycznych miejsc ( nawet w trakcie poprawek lub po prostu próby ponownego przypudrowania ). Nie zauważyłam żeby brudził ubrania. Czuć go na twarzy (ściągnięcie). Mnie nie wysuszył ani nie zapchał. Krycie ma średnie, które można budować. Nie ciemnieje. Niestety nie ma pompki przez co jego wydajność może na tym ucierpieć. Podkład idealny na imprezy lub ważne wyjścia.

Jeśli chodzi o moją opinię to jestem bardzo zadowolona z tego podkładu. Uważam, że jest bardzo przydatny w mojej kosmetyczce ;) Stawiam na niego w sytuacjach, gdy chce czuć się pewnie przez cały intensywny dzień (w którym nie będę miała czasu na potencjalne poprawki makijażu). Stosuje go także na jakieś ważne wyjścia bądź imprezy ;) Bardzo serdecznie wam go polecam! ;)

Nie wiem czy kupię go ponownie, ponieważ cena odstrasza. Lecz muszę przyznać, że będzie mi go brakowało, gdy się skończy.. ;)






Podsumując:

PLUSY
+ Trwały
+ Nie tworzy efektu maski
+ Nie ściera się 
+ Nie ciemnieje
+ Krycie średnie
+ Nie zapycha
+ Nie wchodzi w zmarszczki
+ Długi efekt zmatowionej cery ( bez płaskiego matu )
+ Nie wysusza 
+ Nie waży się 
+ Nie podkreśla suchych skórek 
+ Ładne opakowanie 
+ Gama kolorystyczna
+ Dosyć wydajny 

MINUSY
- Brak pompki 
- Cena
- Dostępność
- Konsystencja ( tępa aplikacja )
- Czuć go na twarzy (efekt ściągnięcia) 









Mam nadzieję, że post okaże się dla was w jakimś stopniu przydatny i że was zainteresował. Jeśli już przetestowałyście ten produkt na sobie, dajcie znać jak się u was sprawdził. Bardzo jestem ciekawa waszych opinii ;)


Mam do was pytanko!!! 
Jest teraz promocja w MACU 3za2 i zastanawiam się czy z niej nie skorzystać. 
Jeśli już mieliście styczność z podkładami, pudrami czy też korektorami z tej marki proszę dajcie znać ;)
Najbardziej zależy mi na podkładach ;)
Z góry dziękuję! ;)






You Might Also Like

47 komentarze

  1. Mam do was pytanko!!!
    Jest teraz promocja w MACU 3za2 i zastanawiam się czy z niej nie skorzystać.
    Jeśli już mieliście styczność z podkładami, pudrami czy też korektorami z tej marki proszę dajcie znać ;)
    Najbardziej zależy mi na podkładach ;)
    Z góry dziękuję! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie testowałam tego produktu, ale widzę, że ma filtr (SPF 10), a jest to coś, co bardzo cenię, zwłaszcza latem. :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie próbowałam kosmetyków tej marki, ale czytałam wiele pozytywnych opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie testowałam, ale słyszałam o nim same pozytywy :)
    www.stylishmegg.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze go, ale wydaje się być fajny :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Prezentuje się bardzo elegancko, ale jeśli czuć efekt ściągnięcia to nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam jeszcze, wydaje się ciekawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wygląda i bardzo mi sie podoba mimo iż nie korzystam z takich rzeczy :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/07/gray-top-z-odkrytymi-ramionami.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Lovely post dear, I'm also in love with the photos ^_^
    I'm following your blog, how about to follow me back, I would be glad? We can become good blog friends. ♥
    My BLOG --> www.limitededitionlady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Podkład jest świetny jednak fakt do tanich nie należy ja mam jasną karnację i z Estee Lauder wybieram odcień BONE :)
    Jeśli chodzi o podkład z MAC'a miałam też przyjemność mieć ten kosmetyk , jednak całkowicie się zawiodłam , lubię mocne krycie tamten średnio sobie z tym radził i w dodatku podkład miał tak mocny , chemiczny zapach , że odstraszał przy aplikacji samą wonią :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze nie słysząłam o tym podkładzie, ale ja mam to samo. Takie sklepowe się u mnie w ogóle nie sprawdzają. Dlatego używam mineralnego z Sephory i jest jak dla mnie idealny, już zuzywam chyba 3 opakowanie xd

    Mój blog - HELLO-WONDERFUL
    Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawy ten podkład, muszę go koniecznie dodać do listy rzeczy, które mam przetestować! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie niestety przede wszystkim odstrasza cena.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie używałam żadnego produktu tej marki, ale bardzo ładnie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sama jeszcze tego podkładu nie stosowałam, bo tak jak napisałaś cena odstrasza, ale słyszałam że dużo osób sobie go chwali i gdybym miała możliwość chętnie bym go przetestowała :)
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Słyszałam o nim wiele dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny post, świetnie przedstawiony produkt! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam tego podkładu. Mimo, że ma więcej plusów niż minusów, to minusy są dla mnie bardzo znaczące. Lubię jak podkład ma pompkę i fajną konsystencję, a tu tego nie ma

    OdpowiedzUsuń
  19. Słyszałam pozytywy, jednak poza ceną to i konsystencja mnie odstrasza nie przepadam za takimi ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Od dobrych 2 lat przymierzam się do zakupu i chyba wreszcie muszę go zakupić :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  21. tego podkładu nie miałam okazji testować.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  22. Słyszałam już o tym podkładzie, ale niestety cena trochę odstrasza, dlatego ja testuje te w okolicach 20zł, bo w moim przypadku najtrudniej jest dostać tak bardzo jasny odcień żeby pasował do mojej cery :D

    OdpowiedzUsuń
  23. słyszałam masę pozytywnych opinii na jego temat ;) przyznam, że przez chwilę i mnie kusił ;) ale jednak zostanę przy swoim Maybelline ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam jeszcze i to mój ulubieniec od lat choć od jakiegoś czasu używam tańszych produktów,z których również jestem bardzo zadowolona. Moja skóra po leczenie izotekiem nie przetłuszcza się tak jak kiedyś więc mogę zrezygnować z double wear ale jest to świetny podkład do cery tłustej nie do zdarcia 😊

    OdpowiedzUsuń
  25. Marzę o tym podkładzie. Świetnie nadaje się na jakieś ważne dni , imprezy jednak na co dzień moim zdaniem jest zbyt ciężki ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam podobną cerę co Ty i zastanawiam się nad zakupem tego podkładu. Kusi mnie też Mac Studio Fix bo słyszałam same dobre opinie. Jeśli go kupię i się sprawdzi z pewnością dam Ci znać lub nawet opiszę go na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest teraz promocja w Macu 3za2, więc jak byś była zainteresowana skorzystać ;) Ja skorzystałam! xD Kupiłam sobie podkład Pro Longer i ten Studio Fix oraz korektor Pro Longer. Niedługo na blogu będzie recenzja podkładu Pro Longer ;)

      Oczywiście czekam na Twoją recenzję, bo jestem ciekawa czy nasze opinię będą się zgadzać ;)

      Usuń
    2. Sorry Pro Longwear* xD

      Usuń
  27. Nie mogę zrozumieć dlaczego tak znana firma zrezygnowała z pompki w podkładach.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ! :*

Odwdzięczam się za obserwacje! ;D

Jeśli skomentujesz na pewno odwiedzę Twojego bloga i zostawię coś po sobie ;)