OOTD #5

07:05



Hej!


Na początku chciałam Wam wszystkim z osobna podziękować za bardzo miłe komentarze ;D Nie wyobrażacie sobie jak mnie to cieszy i motywuję do pracy nad blogiem ;) Jeszcze raz baaardzo WAM dziękuje! :*




Dzisiaj przychodzę do Was z kolejną stylizacją! Główną rolę gra tu bluzka, która jest bardzo zwiewna, letnia i delikatna :) Złapałam ją na wyprzedażach za niecałe 15 zł :D A Wy co o niej sądzicie ? ;)

Co sądzicie o tym, żebym spróbowała nagrywać stylizacje lub lookbooki na YouTube ? Zastanawiam się nad tym już od dłuższego czasu i nie mogę się zdecydować :) Już kiedyś nagrywałam filmy, więc montaż i te sprawy nie są dla mnie obce ;) Baardzo jestem ciekawa waszych opinii na ten temat, ponieważ nie wiem czy ktoś by chciał to oglądać xD

Wracając do posta, dajcie znać co sądzicie o tej stylizacji ;)



Zapraszam Was serdecznie na mój *INSTAGRAM* ! :D
















Bluzka ~ Bershka
Spodnie ~ Cropp
Buty ~ Fila




You Might Also Like

72 komentarze

  1. Bluzka świetna, a rzadko sie zdarza, zeby podobal mi sie motyw kwiatów na ubraniach. Swietna. Bardzo dziekuje za komentarz, dodaje Cie do obserwowanych. Na instagramie rowniez Cie dodaje, pozdrawiam:)uwiecznij-chwile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja kochana, ale masz extra figurkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale masz śliczną figurę <3 Zazdroszczę ;) Świetna stylizacja ;) Ten topik bardzo ładnie komponuje się z białymi spodniami ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz! <3
    Bluzka jest naprawdę śliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluzka jest śliczna:) Co do nagrywania to radziłabym spróbować bo jeśli tego nie zrobisz cały czas będzie Ci to chodziło po głowie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna, letnia stylizacja i ta figura...
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna stylizacja na bardzo ciepłe dni- cudowny top xx

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie:) Fajna bluzeczka, ma ładny wzór:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Love your perfect post dear! ^_^
    I'm following you, how about to follow me back, I would be glad and we can become good blog friends? ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna stylizacja ;) Bluzeczka śliczna :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa bluzeczka;) Bardzo fajny pomysł z tym youtube`em.

    Zapraszam na naszego bloga

    OdpowiedzUsuń
  12. bluzka jest piękna ;) idealnie wakacyjna i świetnie komponuje się z białymi spodniami ;) masz rewelacyjną figurę!

    OdpowiedzUsuń
  13. Super stylizacja. Nagrywac zawsze mozesz sprobowac :)
    everything-is-a-choice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo podoba mi się ta bluzeczka <3

    OdpowiedzUsuń
  15. masz bardzo fajną figurę!:p
    obserwujemy? pink--place.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Stylizacja idealna dla mnie. Uwielbiam takie nosić. A co do nagrywania filmów, to jest świetny pomysł. Chciałabym zobaczyć Twoje stylizacje w wersji filmowej.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna bluzka. :) Wolałabym jednak, żeby była dłuższa, bo w takich krótkich nie czuję się dobrze. Jeśli czujesz się na siłach to zacznij nagrywać, to super pomysł. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny zestaw :) Polecasz butki nosić bez skarpetek? Jest to praktyczne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noszę skarpetki ;) ale jeśli ktoś woli bez skarpetek to nie widzę problemu ;) Co kto lubi ;)

      Usuń
  19. Nagrywanie filmików to super pomysł moim zdaniem :)
    Masz mega figurę!

    OdpowiedzUsuń
  20. mega ciekawy top! masz przepiękną sylwetkę :) podpatrzyłam kilka postów wstecz i muszę przyznać że masz świetne wyczucie stylu! // skydancing.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładnie wyglądasz :) Mi ta stylizacja przypadła do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie przepadam za motywami kwiatowymi na ubraniach, ale ta bluzka mi się podoba :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny wzór bluzki! :)

    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładna bluzka!
    https://cakemonika.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Urocza bluzeczka, bardzo lubię takie zwiewne dziewczęce topy ;)

    obserwuję
    ;*
    Mój blog - HELLO-WONDERFUL
    Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  26. Ta Twoja figura po prostu mnie zachwyca!;)

    OdpowiedzUsuń
  27. podoba mi się bluzeczka, psuje do tych spodni :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Super bluzeczka,fajny look😄👍

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne spodnie, uwielbiam białe rurki :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna ta bluzeczka! Uwielbiam kwiatowe motywy <3
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  31. śliczna bluzka, fajny ma krój:)

    OdpowiedzUsuń
  32. WOW! Stylizacja wygodna, a jaka stylowa :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo fajna stylizacja :) A ty w niej wyglądasz super :)
    mama-urwisa.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  34. Super stylizacja :)
    Obserwuję na instagramie:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Zaczynam przekonywać się do białych spodni ;)
    Pozdrawiam, paniKa
    mój bog-klik

    OdpowiedzUsuń
  36. obserwuje takze :) pink--place.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Masz świetną figurkę. :) Bardzo ładne te spodnie. <3

    OdpowiedzUsuń
  38. Dziękuję za odwiedziny i komentarze u mnie. Masz świetną figurę, fajne stylizacje i ciekawy blog. Z przyjemnością obserwuje i pozdrawiam (:

    OdpowiedzUsuń
  39. Wygląda to super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  40. href="https://istanbulolala.biz/">https://istanbulolala.biz/
    M5BUA

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ! :*

Odwdzięczam się za obserwacje! ;D

Jeśli skomentujesz na pewno odwiedzę Twojego bloga i zostawię coś po sobie ;)