InstaInspirations #1 LUTY

12:47


Hej!

Znowu po 2 miesięcznej przerwie zaglądam do mojego bloga ;( ale wiecie jak to jest... Ciągle jest coś ważniejszego... Teraz mam ferie :D Dosyć długie bo aż ponad 3 tygodnie :) a to dlatego iż w tym semestrze udało mi się wszystko zaliczyć w terminach zerowych ;) Jestem dumna z siebie ;)

Tak sobie siedzę przy swojej ulubionej muzyce w tle i wpadłam na pomysł, a raczej na nową serię na moim blogu ;) Iż uwielbiam codziennie po pare razy przeglądać instagrama i inspirować się pięknymi zdjęciami, osobami, makijażami, miejscami i tak dalej.. ;)

W postach w tej serii będę dzielić się z wami zdjęciami, które najbardziej mi się podobały w danym miesiącu. Raczej będę skupiać się na zdjęciach związanymi z modą, ponieważ wydaje mi się, że to najbardziej może się komuś przydać ;) Lecz nie wykluczam, że będę wstawiać foty związane z innymi tematami ;) Na końcu posta będzie coś dobrego dla uszu :) 

Pozdrawiam i zachęcam do komentowania oraz pozostania tu na dłużej :)


























You Might Also Like

0 komentarze

Dziękuję za każdy komentarz ! :*

Odwdzięczam się za obserwacje! ;D

Jeśli skomentujesz na pewno odwiedzę Twojego bloga i zostawię coś po sobie ;)