TRENDY W PIGUŁCE #1 / Hafty, naszywki, chokery

08:39



Witam na moim blogu ;)


Jest mi bardzo miło że wpadłaś/eś na mojego bloga i mam nadzieję, że post przypadnie Ci do gustu i zainspiruje Cię ;)

Postanowiłam rozpocząć nową serię na moim blogu na temat trendów ;) Dzisiaj pod lupę idą hafty, naszywki oraz chockery.

Hafty oraz naszywki są jak najbardziej modne w tym sezonie. Można je spotkać począwszy od butów do czapek. Mają postać zazwyczaj różnych kwiatów, ale i także zwierząt, znanych postaci z kreskówek, symboli itd ;) 

Chokery już od zeszłego sezonu nie schodzą z top listy trendów. Lecz przechodzą małą metamorfozę iż ma dzień dzisiejszy można zauważyć, że sklepy proponują nam chockery bardzo 'ciężkie' w wyglądzie np. z 'ala' skórzanych materiałów z dodatkiem metalowych detali.

Zrobiłam mały przegląd sieciówek i zebrałam najciekawsze według mnie rzeczy w tej tematyce, które są teraz dostępne w sklepach stacjonarnych ;)

































Jeśli chodzi o chokery to jestem ich fanką od kiedy wróciły do łask.. Bardzo mi się podobają. Być może dlatego iż kojarzą mi się z dzieciństwem i uważam, że ogólnie dodają stylizacji takiego 'charakteru'. Często po nie sięgam w swoich dziennych i wieczorowych (imprezowych) stylizacjach. Hafty i naszywki także dodają uroku lecz do tej pory jeszcze nie zaopatrzyłam się w nic w ten deseń. Nie daję się zwariować, ponieważ moim zdaniem za jakiś czas ten trend zniknie (np. tak jak kiedyś różne cyfry i chińsko-japońskie napisy na ciuchach) 

Jestem ciekawa co Wy sądzicie o tych trendach :) Piszcie w komentarzach ;)

You Might Also Like

0 komentarze

Dziękuję za każdy komentarz ! :*

Odwdzięczam się za obserwacje! ;D

Jeśli skomentujesz na pewno odwiedzę Twojego bloga i zostawię coś po sobie ;)