Co warto kupić na promocji -49% w Rossmanie?

07:10


Hej!

Już niedługo w Rossmanach będzie wielki 'szał', gdyż wielkimi krokami zbliża się wielka promocja -49%! ;) Nie wiem jak wy, ale ja zawsze oczekuje tej promocji iż wtedy robię sobie 'zapasy' i zazwyczaj kupione wtedy kosmetyki starczają mi do następnej promocji. W dzisiejszym poście przedstawię wam kosmetyki które skrupulatnie przetestowałam i mogę wam polecić w 100%. Najprawdopodobniej w tym roku nie będzie podziału na kategorie (twarz, usta, oczy), lecz promocja będzie obowiązywała na wszystkie kosmetyki do makijażu. Mi to jak najbardziej odpowiada, ponieważ nie będę musiała 3 razy przeżywać tej 'bitwy na kosmetyki' tylko za jednym razem raczej kupie wszystko co mnie interesuje ;) a wy co o tym sądzicie? Podoba wam sie ta opcja bez kategorii? Dajcie znać w komentarzach ;)

Po wstępie przejdźmy do konkretów... czyli do tematu posta xD


PODKŁAD



Revlon Color Stay (cera tłusta i mieszana) 
To mój ulubiony podkład od wielu wielu lat. Od kiedy na niego trafiłam tak do tej pory ciągle go mam i stosuje go na co dzień. Nie wyobrażam sobie makijażu bez tego produktu, ponieważ jest bardzo trwały, pięknie wygląda na twarzy, nie ściera się, świetnie matuje buzie i kryje wszystko co ma zakryć. Osobiście bardzo rzadko przy nim wspomagam się korektorem na niedoskonałości, gdyż po prostu czuje, że tego nie potrzebuję, a muszę przyznać, że nie mam doskonałej cery. Nie zauważyłam, żeby mnie jakość szczególnie wysuszał ani wchodził w zmarszczki mimiczne. Polecam dziewczyny, nic tylko brać! Jestem ciekawa jak u was się sprawdza, bo dla mnie jest to jeden z najlepszych podkładów i spokojnie mogłabym go porównać z kultowym podkładem z Estee Lauder Double Wear.

PUDRY



Puder z Miss Sporty So Matte 
Puder bardzo tani, a na promocji -49% to poprostu 'tanioszka'. Warto się na niego skusić i przetestować, ponieważ dosyć długotrwale matuje i dobrze utrwala makijaż. Jedynym jego minusem jest to, że jak z nim przesadzimy to potrafi wybielić nam twarz, więc szczególnie polecam z nim uważać z utrwalaniem korektora pod oczami ;)



Puder z Rimmel Stay Matte
Kolejny ponadczasowy kosmetyk jak dla mnie. Podobnie jak z podkładem Revlon Color Stay od kiedy pierwszy raz wypróbowałam ten puder na swojej twarzy tak do tej pory z nim się nie rozstaje. Świetnie matuje i utrwala podkład, nie tworzy plam, nie ma efektu ciasta. Może nie jest mega trwały, ale do codziennego makijażu jest w sam raz. W razie potrzeby można nim poprawiać sobie makijaż.


KOREKTORY


Korektor z Loreal True Match
Jest to kosmetyk do którego wracam. Świetnie rozświetla okolice pod oczami, ma dobre krycie i nie ściera się wciągu dnia. Wymaga dobrego utrwalenia pudrem, ponieważ ma tendencję do wchodzenia w zmarszczki, ale jest to minus któremu można zaradzić ;)

Korektor z Astor Perfect Stay
Delikatny i nie obciąża okolic pod oczami. Polecam go osobom które nie mają wielkich cieni pod oczami, gdyż jego krycie jest średnie. Według mnie jest to idealny korektor do letniego makijażu. Ślicznie rozświetla okolice pod oczami, nie wchodzi w zmarszczki ( nie wymaga utrwalenia pudrem ) i nie ściera się w ciągu dnia.

Korektor z Bourjois Healthy Mix
Moje ostatnie odkrycie. Może to nie jest korektor przeznaczony na okolice pod oczami, ale ja tak go właśnie aplikuje, ponieważ nie jest ciężki w konsystencji, świetnie zakrywa cienie pod oczami, jest bardzo trwały, kolor ślicznie wtapia się w skóre, dobrze współpracuje z podkładami i nie wchodzi w zmarszczki. Według mnie ma same plusy. Kusi mnie podkład z tej serii i najprawdopodobniej będę na niego polować na tej promocji.


TUSZE DO RZĘS I PRODUKTY DO OCZU



Tusze z Loreal Volume Million Lashes
Są to tusze do których zawsze wracam. Są według mnie najlepsze, ponieważ świetnie wydłużają i podkręcają rzęsy, są długotrwałe, nie osypują się w ciągu dnia, mają wygodne szczoteczki, które docierają do każdej rzęski. Są to tusze które według mnie najmniej brudzą powieki w trakcie malowania w porównaniu do innych tuszy. Jedynym ich minusem jest cena podstawowa. 


Tusz z Maybelline Lash Sensational
Jest to tusz ze świetną szczoteczką, którą maksymalnie można wydłużyć i podkręcić rzęsy. Daje nam efekt dramatycznych, sztucznych rzęs. Nie osypuje się w ciągu dnia. Niestety ma tendencje do brudzenia powiek w trakcie aplikacji.

Cień w kremie z Maybelline Color Tattoo
Są to wielofunkcyjne kosmetyki które można stosować na powiekę solo, jako bazę pod cienie oraz jako pomadę do brwi (Permanent Taupe). Ja stosuje go także jako do poprawek niedoróbek (Creme de nude 93)

Eyeliner z Maybelline Eyestudio Lasting Drama
Mój jeden z ulubionych eyelinów. Ma świetną kremową gładką konsystencję, która nie sprawia wielkich problemow w trakcie aplikacji, nie przemieszcza się, nie kruszy, jest trwały i ma intensywny kolor czerni, kolor nie blaknie wciągu dnia. Porządny eyeliner.


PRODUKTY DO UST


Pomadka z Maybelline Creamy Mattes
Posiadam jeden kolorek z tej serii (930) z którym się nie roztaję i codziennie gości w mojej torebce. Jest to produkt trwały o pięknym satynowo-matowym wykończeniu, nie wchodzi w zmarszczki, wygląda świeżo, ładnie naturalnie ściera się w ciągu dnia, nie wysusza ust i nie przemieszcza się w ciągu dnia. Same plusy.

Konturówka z Miss Sporty
Trwała, nie wchodzi w zmarszczki. Niestety zdarza się jej przemieszczać w ciągu dnia, ale za tą cenę warto ją kupić i przetestować na własnych ustach.

Błyszczki z Rimmel Oh My Gloss
Także posiadam tylko jeden kolorek z tej serii i produkt ten codziennie gości w mojej torebce. Gdy mam go na ustach dostaje dużo komplementów. Jest dosyć trwały jak na błyszczyk i ma dużą game kolorków więc każdy znajdzie coś dla siebie. Polecam spróbować na własnych ustach.


I to tyle ode mnie ;) Wszystko co ominęłam (róże, bronzery itd) oznacza, że nie miałam produktów godnych polecenia, ponieważ były zbyt słabe bądź poprostu u mnie się nie sprawdziły. Chętnie dowiem się co wy polecacie ;) Dajcie znać w komentarzach czy wam się podobało ;)

Pozdrawiam



You Might Also Like

2 komentarze

  1. Też bardzo lubię Revlon Colorstay. Według mnie to najlepszy drogeryjny podkład :-)
    Ja aktualnie nic z Rossmanna nie potrzebuje, więc pewnie odpuszczę tę promocję ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ! :*

Odwdzięczam się za obserwacje! ;D

Jeśli skomentujesz na pewno odwiedzę Twojego bloga i zostawię coś po sobie ;)