Park w Wilanowie

09:09


Hej!

W ostatni weekend wakacji (w niedzielę) postanowiliśmy z chłopakiem wyjść na spacer do Parku Wilanowskiego. Pogoda była przepiękna, co widać na zdjęciach ;) Tym bardziej cieszyliśmy się, że było nam dane spacerować w takim prawdziwym wakacyjnym klimacie, gdyż w tym roku lato nas nie rozpieszczało. Zbliża się rok szkolny dla uczniów, a dla studentów mimo wolnego września niektórzy mają 'Batalię Wrześniową', czyli poprawki... Ja niestety także, ale mam nadzieję, że wszystko dobrze się skończy :) 





















 



A wam jak podoba się Park Wilanowski ? :)


You Might Also Like

11 komentarze

  1. This is such a great post! Have a nice day:)

    irenethayer.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Wilanów, właśnie wybieram się w sobotę, bo już od 2 tyg. planuje i ciągle nie po drodze. :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne miejsce :) Widoki zachwycają.
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ale widoki *.* zazdroszcze ich ;) wspolna obserwacja ? zaobserwuj i daj znac u mnie w komentarzu :) http://pinklips666.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne widoki. Muszę się tam wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny park i te widoki <3 :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki u mnie w najnowszym poście, będę Ci bardzo wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ! :*

Odwdzięczam się za obserwacje! ;D

Jeśli skomentujesz na pewno odwiedzę Twojego bloga i zostawię coś po sobie ;)