OOTD na podłodze #1 - AMERICAN STYLE - baseball top

08:55


Hej! 




Po dłuższej przerwie wracam z nową serią na moim blogu polegającą na tym, że łączę dane ciuchy, kładę je na ziemi i w taki sposób powstaje stylizacja hehe xD Sorry nie umiem tłumaczyć, ale pewnie zrozumiecie jak zobaczycie o co mi chodzi ;) Nie przedłużając przechodzę do sedna. Tematem dzisiejszego postu jest styl amerykański ;)

Oto moja propozycja:



Odpowiedniki, które aktualnie możecie spotkać w sieciówkach:

HOUSE



H&M


STRADIVARIUS


PULL&BEAR





A TERAZ TROCHĘ INSPIRACJI ;)


















CO SĄDZICIE O TYM TRENDZIE? PODOBA WAM SIĘ? ;)


You Might Also Like

5 komentarze

  1. te bluzy są całkowicie USA :D fajny pomysł na serię postów :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki szkolno-bejsbolowy styl świetnie wygląda na młodych dziewczynach. Moim zdaniem to bardzo fajny trend :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zestawy z P&B najbardziej wpadły mi w oko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się amerykański styl ale na kimś ;) do mnie to kompletnie nie pasuje ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    https://jagglam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. to zdecydowanie nie dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ! :*

Odwdzięczam się za obserwacje! ;D

Jeśli skomentujesz na pewno odwiedzę Twojego bloga i zostawię coś po sobie ;)