OOTD na podłodze #2 - BATGIRL - czapka wpierdolka

08:06



Hej! ;)






Dzisiaj tematem przewodnim będzie Batgirl ;) Główną rolę gra tu czapka z daszkiem (tzw, wpierdolka). Długo szukałam takiej czapki i gdy znalazłam ją przypadkiem na stronie Cropp'a, od razu ją zamówiłam bez zastanowienia ;) Nie wiem czemu nigdy jej nie widziałam w sklepie stacjonarnie, ale może i dobrze, bo akurat gdy ją zamawiałam była na wyprzedaży. Aktualnie szukam bluzy do kompletu z serii "BATMAN" (jak ktoś coś wie niech da znać w komentarzu ;)) Nie owijając w bawełnę przechodzę do konkretu:









Odpowiedniki, które możecie spotkać w sklepach:


H&M





Cropp





House



Sinsay



Trochę inspiracji:














Dajcie znać czy też lubicie Batmana ;)

You Might Also Like

8 komentarze

  1. co jak co, ale te majtasy mnie porwały! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. super zestawienie, ale czapka zdecydowanie wygrywa!:D

    OdpowiedzUsuń
  3. jej, ja uwielbiam takie komiksowe motywy, wszystko bym przygarnęła :D
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  4. Niee, nie lubię, takie ubrania to nie mój styl. :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się takie motywy, jednak co za dużo to nie zdrowo :) Pozdrawiam i obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mądra zamiast "batgirl" przeczytałam "badgirl" i się zaczęłam zastanawiać o co chodzi. Batman jest mi obojętny, ani go lubię ani nie lubię, więc raczej ubrania nie w moim guscie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny jest motyw batmana :) Ja bym chciała kupić sobie koszulkę z nim.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki u mnie w najnowszym poście, będę Ci bardzo wdzięczna :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ! :*

Odwdzięczam się za obserwacje! ;D

Jeśli skomentujesz na pewno odwiedzę Twojego bloga i zostawię coś po sobie ;)