Trendy jesień - zima 2015 - Co warto mieć w swojej szafie w tym sezonie?

09:05



Hej!






Po krótkiej przerwie - wracam do blogowania :) 

Uporałam się już z sesją poprawkową. 

Jestem zadowolona ze swoich wyników. 

Teraz będę miała trochę więcej czasu, więc mam nadzieję, 

że uda mi się już systematycznie pisać posty. 

Tęskniłam za tym muszę przyznać. 

Dzisiaj przygotowałam mój mały przegląd sieciówek. 

Mam nadzieję, że będzie wam pomocny :)

Przyznam, że dzięki temu postowi 

sama zapoznałam się z nowymi kolekcjami na jesień - zimę, 

więc jak porwie mnie wena zakupowa może pojawią się moje pierwsze stylizacje.

Post ten podzielę na 2 części...

Druga część pojawi się niebawem i będzie dotyczyła butów i akcesoria.




Zacznijmy od nakrycia wierzchni. 

W tym sezonie królują bardziej stonowane kolory 

- khaki, zielenie, beże, czerń, bordo czasem fiolet. 

Można też spotkać ciuchy we wzorze typu moro. 

W tym roku królują płaszcze z dodatkiem futra.




Z ubiegłego sezonu zostały nadal w modzie kurtki pikowane 

- bardzo wygodnie i ciepłe.




Oraz ponad czasowe trencze, które świetnie podkreślają sylwetkę 

i są dopełnieniem stylizacji eleganckich, a także tych sportowych.





Bardzo fajną opcją okazują się być asymetryczne sweterki, 

narzutki bez zapięcia w różnych wzorach np. motywy zwierzęce, paski.




Do łask powracają bezrękawniki, najczęściej skórzane, zamszowe, dżinsowe 

bawełniane.Czasem z dodatkiem futra bądź w stylu boho.




Sweterki w stylu "nietoperz" oraz kimona w różnych wzorach 

także są mile widziane w tym sezonie :)





W tym sezonie króluje dżins; kratka; zamsz; tkaniny świecące, 

połyskujące; falbanki, frędzle. 

Przede wszystkim we większości stylizacji młodych kobiet 

przemycany jest styl boho. 

Nie można zaprzeczyć, że dodaje urozmaicenia, 

którego moim zdaniem w ostatnich latach brakowało.




Swetrowe sukienki są bardzo ciepłe i wygodne. 

Świetnie pasują do leginsów, kozaków, bądź poprostu do rajstop.




Sukienki ołówkowe za kolana, typu boho bądź dwuczęściowe 

mogą się okazać świetną opcją na kolację wigilijną lub zwykłe spotkania rodzinne.





W tym sezonie weszła nowa moda na spódnice zapinane guzikami z przodu. 

Ten trend przypomina mi lata 80-90 :)






Można zauważyć, że do łask powracają spodnie woskowane oraz zamszowe, 

we wzorze marmurkowym. Nadal preferowany zostaje wyższy stan, 

więc tu się nic nie zmieniło :)


Jak wam podobają się nowości proponowane w sieciówkach? 


You Might Also Like

2 komentarze

Dziękuję za każdy komentarz ! :*

Odwdzięczam się za obserwacje! ;D

Jeśli skomentujesz na pewno odwiedzę Twojego bloga i zostawię coś po sobie ;)