MissViolla inspiration

11:42



Hej wszystkim!






Na początku chciałam podziękować za miłe komentarze pod poprzednim postem. 

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją do prowadzenia tego bloga :)

Dziękuję! :)

Jestem ciekawa czy u was sprawdza się takie powiedzenie: 

"Jaki poniedziałek, taki cały tydzień..."

Tydzień zaczęłam dosyć nie wesoło, ale mam nadzieję, 

że następne dni tygodnia będą o wiele lepsze 

i te powiedzenie nie sprawdzi się u mnie :)

Dzisiaj przygotowałam wam moje inspiracje :) 

Niektóre zdjęcia skopiowałam ze starego bloga, 

wiec jak komuś się coś skojarzy dla jasności są to moje autorskie zdjęcia hehe :)

Mam nadzieję, że post wam się spodoba :D















You Might Also Like

5 komentarze

  1. fajne inspiracje, a co do poniedziałków- miałam leniwy, ale cały tydzień zapowiada się pracowito także... :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo inspirujące zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładne zdjecia :)

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne fotki, u mnie dziś poniedziałek jest wyjątkowo leniwy ale nie zapowiada się aby cały tydzień mógł tak wyglądać :)
    zapraszam na nowy post

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ! :*

Odwdzięczam się za obserwacje! ;D

Jeśli skomentujesz na pewno odwiedzę Twojego bloga i zostawię coś po sobie ;)