Holiday - Gdańsk, Sopot, Gdynia

05:55


Hej wszystkim!

Pierwszy post na blogu poświęcę zdjęciom z moich wakacji ;) 

Mam nadzieję, że wam się spodoba.

Przyznam szczerze, że zdjęcia nie wyszły mi tak dobrze jak rok temu,

ale chciałam troszkę wypocząć i nie wyjmować aparatu

przy każdej okazji.

Jak uda mi się wybrać więcej zdjęć to pewnie moje wspominki 

z tegorocznych wakacji będą w dwóch częściach.

W tym poście najwięcej zdjęć zobaczycie z Parku Oliwskiego,

moim zdaniem to jedno z najpiękniejszych miejsc w Polsce ;)




























You Might Also Like

14 komentarze

  1. Nigdy nie bylam w Trojmiescie. Ale czytalam wiele dobrego na temat tych miast :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ! Baw się dobrze :)

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. w te wakacje również byłam w Trójmieście :) uwielbiam... <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Gdańsk! Mogłabym tam zamieszkać, bo to cudowne miasto. :)

    http://designchanel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia, ale moją uwagę przykuł nagłówek. Jest po prostu niesamowity. Czy to twój projekt? Z niecierpliwością czekam na kolejny wpis :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. tramposzki <3 zaczynam bloga o fotografi zapraszam jesli jestes zainteresowana :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zdjęcia :) Trójmiasto jest piękne i zawsze chętnie tam wracam !

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne widoki i zdjęcia, uwielbiam Gdańsk
    zapraszam do mnie na nowy post, klikniesz u mnie?

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Też odwiedziłam w tym roku Sopot i Gdańsk ;).

    OdpowiedzUsuń
  10. Super miejsce na wakacje. Polecam każdemu

    OdpowiedzUsuń
  11. Trójmiasto co świetne miejsce na wakacje. Zawsze lubie tu wracać
    https://sfeo.agency/pozycjonowanie-stron-sopot/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ! :*

Odwdzięczam się za obserwacje! ;D

Jeśli skomentujesz na pewno odwiedzę Twojego bloga i zostawię coś po sobie ;)