Cześć.

05:45

Hej Wszystkim!

Nazywam się Wiola i mam 21 lat. Studiuję psychologię ;) Mojego wcześniejszego bloga zawiesiłam, ponieważ wydawało mi się, że w nim jest wszystko poplątane i pomieszane. Nie mogłam tego ogarnąć, źle mi się go prowadziło, więc postanowiłam zacząć wszystko od nowa ;) Tamten blog miał już prawie 3 lata, zaczynając go miałam co innego w głowie niż teraz ;) Postaram się regularnie wstawiać posty i myślę, że to będą posty na 100% w pełni przemyślane przeze mnie ;) Blog w tematyce kosmetyczno-ciuchowo-życiowy xD Czyli o wszystkim xd Nie będę przedłużać tej notki, która tak mało kogo zainteresuję ;) Do następnego posta ;)

Pozdrawiam


You Might Also Like

1 komentarze

Dziękuję za każdy komentarz ! :*

Odwdzięczam się za obserwacje! ;D

Jeśli skomentujesz na pewno odwiedzę Twojego bloga i zostawię coś po sobie ;)