Wakacje w Gdańsku, rejs Czarną Perłą, ZOO + VLOG

01:39


Hejka!

Tak jak wspomniałam we wcześniejszym poście ostatnio wyjechałam na wakacje do Gdańska! ;) Otóż Gdańsk przywitał nas nawałnicą, przez co był strasznie zakorkowany i ciężko było przedostać się samochodem gdziekolwiek... Lecz po pierwszym dniu nastąpił dzień kolejny i do końca naszego pobytu pogoda była bardzo słoneczna i gorąca (aż za gorąca) (TROPIKI ;/) Jeżeli ktoś z Was obserwuje mnie na instastory to mniej więcej wie co się działo, ponieważ starałam się tam rejestrować co nieco z moich wakacji ;) Pobyt mogę zaliczyć do udanych. W tym roku na szczęście nie trafiłam na pogotowie xD tak jak rok temu w Krakowie.. ;/ 


Bardzo lubię takie wypady. Żałuję, że nie mogę częściej wyjeżdżać gdzieś poza Warszawę, ale cóż takie jest życie. Może kiedyś to się zmieni. Nie wiem jak wy, ale ja nie mam wygórowanych oczekiwać i wcale nie mam ochoty wyjeżdżać za granice czy coś w tym stylu. Mi wystarczyłoby zwiedzenie trochę Polski, ponieważ uważam, że żyje w pięknym kraju i aż żal nie odkryć go jak najwięcej ;)

Zapraszam Was serdecznie na mojego vloga z wakacji! ;)




























You Might Also Like

41 komentarze

  1. Wspaniałe malownicze miejsca. Zrobiłaś piękne zdjęcia ;*

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  2. Też byłam w wakacje w Gdańsku, ale tylko na jeden dzień ;) Bardzo urokliwe miejsce. Fajny vlog.
    Pozdrawiam.
    www.tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie wczoraj pojechałam z przyjaciółką na jeden dzień do Gdańska, pozytywnie mnie zaskoczył, jest naprawdę piękny. Śliczne zdjęcia i różowy outfit ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne, urocze zdjęcia! Gdańsk jest pięknym miastem :*
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia zachęcają do odwiedzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne miejsce, byłam tam w tym roku :) MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. super, że wyjazd Ci się udał ;) piękne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nad naszym polskim morzem trafić na pogodę to jest naprawdę sukces. Świetne zdjęcia :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdańsk to piękne miasto, byłam dwukrotnie, ale tylko na chwilę, nigdy na dłużej :( Mam nadzieję, że kiedyś uda mi się spędzić tam więcej czasu!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne zdjęcia! W Gdańsku jeszcze nie byłam ;)
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. My byliśmy w tym roku także nad morzem w Łebie:)

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowny miks zdjęciowy- nie ma jak wakacyjne wyjazdy :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zobaczyłam tego kotleta... i zrobiłam sie glodna haha :D!!

    sensiblees ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam Gdańsk ! Mam ogromny sentyment do tego miasta :) Super zdjecia !

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne zdjęcia chyba nigdy tam nie byłem albo nie pamiętam :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjęcia i piękne miejsca! ;)
    Buziaki♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam Gdańsk! Piękne zdjęcia!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam polskie morze! w Gdańsku byłam jako dziecko więc chyba to odpowiednia pora aby na nowo odwiedzić te miasto ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam Gdańsk i mam nadzieję, że jeszcze do niego wrócę. :) Piękne zdjęcia, bardzo nastrojowe. Pozdrawiam i życzę, by udało Ci się odwiedzić jak najwięcej pięknej Polski. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam morze, te widoki są niesamowite :)

    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/09/bezowa-sukienka-z-paacem-w-tle.html

    OdpowiedzUsuń
  21. That looks really beautiful!
    xoxo
    Lara

    www.verylara.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale piękne zdjęcia i super wpis :D
    https://freshisyummy.blogspot.com/2018/09/jacob-takes-marocco-2-let-you-love-me.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne zdjęcia :) Nie byłam jeszcze w trójmieście, ale mam nadzieję że niedługo się to zmieni :)!

    OdpowiedzUsuń
  24. Lama? Cudna i boska! W sumie to zdjęcia bardzo przyjemne!

    OdpowiedzUsuń
  25. Mój ukochany Gdańsk ♥ W tym roku byłam w Gdańsku na urlopie i wspominam go cudownie. Jestem pewna, że tam wrócę :)
    Mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  26. wpis wygląda ciekawie :) sama wróciłam z rejsu po Grecji i dla odmiany zaczęłam planować wypady na krótkie, lokalne rejsy, na rzeki i jeziora, ale tylko w Polsce, także wszelkie polecenia i rady chętnie przyjmuję ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ! :*

Odwdzięczam się za obserwacje! ;D

Jeśli skomentujesz na pewno odwiedzę Twojego bloga i zostawię coś po sobie ;)