Niedzielny spacer. + VLOG

06:37


Hej!


Jak mijają Wam wakacje? Mi pracowicie.. Jak możecie zauważyć nie było mnie tu ponad miesiąc. Jest mi z tym bardzo źle, ale cóż jak się pracuje 5 dni w tygodniu na pełny etat to nie ma za bardzo kiedy zrobić coś kreatywnego.. wiadomo jest jeszcze weekend, ale często bywa tak, że w te dni człowiek po prostu leży i kwiczy hehe xD ŻARTUJE.. po prostu nic się nie chce ;/

Tydzień temu w niedziele udało mi się zebrać cztery litery i wyjść z domu ;) Dzięki czemu powstał nowy vlog i mam trochę materiału na nowego posta :D Jupi! ;) Mam nadzieję, że vlog jak i post przypadnie Wam do gustu ;) Jak widzicie, że posty się nie pojawiają a chcielibyście zobaczyć co tam ciekawego u mnie się dzieje to zapraszam Was na mojego Instagrama @nowakosiasuperktosia - tam staram się dosyć systematycznie stawiać nowe zdjęcia ;)

1 sierpnia wyjeżdżam nad morze, a dokładniej do Trójmiasta (nie dla każdego jest to położenie "nad morzem", ale dla mnie tak)! Tak się cieszę! Napewno pojawi się post i vlog z wakacji, więc oczekujcie! ;D




Oto moja niedzielna stylizacja xD Jak Wam się podoba? Tak tak wiem już chyba wszyscy mają tą sukienko-kombinezon z Zary, ale cóż ja też ją dorwałam :) Niestety nie na wyprzedażach ale trudno, po prostu mam dzięki temu zgrabniejszy portfel xd Buty i torba - Stradivarius. 


Zapraszam Was również do obejrzenia nowego Vloga na moim kanale Luz Bluezz ;)




















You Might Also Like

27 komentarze

  1. Podobają mi się najbardzie wysokie buty :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna stylizacja, szczególnie buty :) Zdjęcia świetne. Byłam w tym roku przejazdem w Trójmieście i na mnie największe wrażenie zrobił Gdańsk.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post.
    www.tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna sukienka. Bardzo dziewczęca. :) Widzę, że nawet wiewiórka załapała się na zdjęcia. :D Życzę Ci udanego wyjazdu! :0

    OdpowiedzUsuń
  4. Też chciałam go kupić, ale w ten dzień w galerii widziałam trzy dziewczyny w niego ubrane i zrezygnowałam xD Pozdrawiam :) // ~ mój blog ~

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia i super stylizacja! Śliczna wiewióreczka *.*
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. jeśli chodzi o brak czasu to doskonale Cię rozumiem :( świetna stylizacja, ten kombinezonjest rewelacyjny! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Such a great places ^^ And you look so beautiful!

    Would you like to support each other by follow GFC and G+?
    Let me know if you follow me and I will follow back asap!

    Xoxo,
    Erika

    OdpowiedzUsuń
  8. What a lovely outfit! You look so cute and the dress is gorgeous (:
    I'm following you!

    CM | XIII.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak ja bym chciała mieć takie chudziutkie nóżki <3

    http://bitasmietanka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcie wiewiórki, tak jakby specjalnie Ci zapozowała :) Śliczna stylizacja! Najbardziej podoba mi się sukienka. MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie Ci w tej sukience ;) Twój filmik mnie zachęcił by w końcu tam pojechać :) . Ładnie tam

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia! :)

    Pozdrawiam,
    Karolina [blog]

    OdpowiedzUsuń
  13. Sukienka jest śliczna :*

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne miejsce, uroczo wyglądasz w tej sukience <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna sukieneczka i nogi do nieba :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie Ci w tej sukience i bardzo dobrze dobrane kolory! :) Najbardziej jednak ujęła mnie ta wiewiórka :D Gratuluję tak dobrego i ostrego zdjęcia, to sztuka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Buty i koszyk są świetne :) Fajne miejsce na zdjęcia :)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też teraz rzadko piszę na blogu, a mam wolne :P. Świetna stylizacja, wszystko ze sobą współgra ;). I ładne zdjęcia, super ujęcie wiewiórki :3.

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie wyglądasz:D
    Bardzo ładne widoki, zazdroszczę :D
    Super stylizacja, uwielbiam białe ciuchy :D Tylko szybko się brudzą xd

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Stylizacja stylizacją, ale zachwycam się Twoimi nogami - jakie zgrabne!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  21. Jejku jaka Ty zgrabna K<3 Chcę taką figurę <3 Super leży na Tobie ten kombinezon, sama się na taki czaiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawe masz te buciki. W sukieneczce ci bardzo ładnie :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  23. szczerze Wszystko w tej stylizacji mi sie podoba :) Jeans zawsze na topie z kurtka jeansowa sie nie rozstaje :) biala sukienka piekna, klasyk do tego ta wiklinowa torebka chodzi za mna juz sluzszyczas :) no i buty na koturny! Pieknie! I zdjecia świetne :) zapraszam również do siebie pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo ładnie wyglądasz, sukienka jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kochana WOW ale ty masz długie nogi :)

    Buziaki:*
    Nowy post - WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ! :*

Odwdzięczam się za obserwacje! ;D

Jeśli skomentujesz na pewno odwiedzę Twojego bloga i zostawię coś po sobie ;)