Powrót do domu rodzinnego na weekend oraz pokazuje Wam mojego psa Dylana :) VIDEO

04:46




Hej!

Za nami już pierwszy dzień wakacji! Mimo tego, że ja już nie mam wakacji, bo pracuje to i tak czuje ten klimat xD Dajcie koniecznie znać jakie macie plany na te wakacje. Ja puki co mam w planach jechać nad morze, ale to nie jest pewne w 100%. 
Poznajcie mojego psiaka - Dylana! ;) Oraz moje rodzinne strony, które pokazuje Wam w moim nowym krótkim filmie na YT! Zapraszam do oglądania ;)











Przy okazji chcę Wam życzyć pięknej pogody i zdrowia w te wakacje! ;)








You Might Also Like

30 komentarze

  1. Bardzo fajny filmik. :) Życzę, aby udało Ci się wyjechać na wymarzone wakacje. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oby udało ci się pojechać :) Ja nie mam planów na wakacje, ale myślę że na dłużej niestety nigdzie nie uda mi się pojechać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny filmik :) i psiak taki kochany ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również już czuję tę atmosferę.
    Pewnie gdzieś wyjadę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia. Piesek bardzo ładny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne zdjęcia ;*

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię takie zdjęcia!

    Super piesek

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili,
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  8. udanych wakacji! :) świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia! Również życzę udanych wakacji!
    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki słodki psiak :) dodaję do obs i zapraszam do siebie :) Pozdrawiam :) // ~ mój blog ~

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochany piesek :) Miłych wakacji.
    Obserwuję i zapraszam do mnie:
    BE YOURSELF

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny filmik i kochany psiak.
    Udanych Wakacji. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia. Uroczy filmik :)
    https://fasionsstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny filmik! Aż szkoda, że taki krótki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne zdjęcia! A powroty do rodzinnego domu są najlepsze! Nie ma lepszej rzeczy! <3

    https://bitasmietanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Poszczególne klatki super, piesek kochany :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknego masz pieska! I super filmik :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaki fotogeniczny piesek :3.
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale masz super zwierzaka:)


    Buziaki:*

    Zapraszam cię na nowy letni post :)

    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny filmik i super zdjęcia! Kochany Dylan *.*
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Psa masz po prostu uroczego :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Great post , I'm following you , please follow me too

    www.makeyourfashionchoice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam pieski, Twój jest piękny!Bardzo ładne zdjęcia :) Mam nadzieję, że mi też uda się wyjechać na wymarzone wakacje. Zostaję tu i obserwuję! :) Zapraszam również do mnie
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Twój puil jest przepiękny! Tylko pozazdrościć ♥

    http://sar-shy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ! :*

Odwdzięczam się za obserwacje! ;D

Jeśli skomentujesz na pewno odwiedzę Twojego bloga i zostawię coś po sobie ;)