Zmiany.. zmiany../ Hity kosmetyczne, filmy, seriale, muzyka, nowa torebka

15:14






Hej!
U mnie życiowe zmiany ;) Zmieniłam pracę! Puki co jest fajnie ;)) i wsumie tyle ciekawostek z mojego życia. Ostatnio mam psychicznego doła, choć wsumie nic złego w moim życiu się nie dzieje puki co.. 
Już długo nie było posta typu 'ulubieńcy', bądź 'fajne rzeczy' więc przychodzę do Was z takowym wpisem :D Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu ;) i koniecznie dajcie znać czy coś z tych produktów wpadło Wam w oko lub też macie (bądź słuchacie lub oglądaliście) i lubicie ;)





Związku z tym iż u mnie raczej nie zobaczycie żadnych Haul'i zakupowych, więc postanowiłam że w tym poście pokaże Wam moją nową torebkę, którą zakupiłam w Zarze ;) Jest to chyba moja druga rzecz z tego sklepu iż nigdy nic mi tam w oko nie wpadało, ale ostatnio to się zmienia ;) Jest torebka opisująca mnie w 100%, ponieważ znajomi nazywają mnie Królową "Hasztagów" haha xD Czemu? Umieszczam dużo takowych krzyżyków pod moimi zdjęciami na Instagramie do którego Was przy okazji zapraszam @nowakosiasuperktosia ;)






Z pielęgnacji muszę Wam pokazać nowość. Jest to maska idealna na lato dla cery mieszanej, wrażliwej w kierunku tłustej na lato ;) Polecam wypróbować ;)






Mgiełka przedłużająca trwałość makijażu, która skradła moje serce. Musze się przyznać, że jest to już moja druga butelka w ciągu prawie dwóch miesięcy. Świetnie scala makijaż, niweluje ewentualny efekt ciastka, dodaje tzw "glow" Suuper! Muszę jeszcze wypróbować mgiełkę matującą z tej serii.






Pomadki które dorwałam na promocji -55% w Ross i muszę przyznać że są świetne. Może nie są mega trwałe, ale za tą cenę można im to wybaczyć. Pomadka matowa ma tendencje do rozwarstwiania się w trakcie poprawek, lecz u tych metalicznych nie zauważyłam tego efektu ;)





Tusz który ma idealną szczoteczkę dla prostych dosyć krótkich rzęs, według mnie, ponieważ u mnie sprawdza się rewelacyjnie. Absolutnie się nie kruszy i jest bardzo trwały a dla mnie to jest najważniejsze, ponieważ nienawidzę czarnych kropek rozsypanych po mojej twarzy ;)






Jestem zakochana w tym produkcie. Jest to rewelacyjny bronzer. Od kiedy go mam odstawiłam inne dużo droższe produkty tego typu. Pięknie opalizuje. Numer 1 wg mnie najlepszy dla takich bladziochów jak ja ;)






Ten syrop to smak wakacji! Koniecznie spróbujcie jeżeli lubicie takie tropikalne smaczki ;)






Uwielbiam wszystko co dla dzieci, więc żelek bez sztucznych barwników nie mogło zabraknąć ;)



Filmy, które spodobały mi się w ostatnich miesiącach to "Weselny tydzień", "The kissing booth" oraz "Deadpool 1 oraz 2"  







A ulubione seriale to "Dynastia", drugi sezon "13 powodów" oraz ostatnio wróciłam do oglądania "Wojenne Dziewczyny".







A ulubione piosenki to:








You Might Also Like

15 komentarze

  1. Tę maskę z wielką chęcią bym wypróbowała :) Ja też zaczęłam oglądać drugi sezon 13 powodów, ale jakoś mi nie idzie :D Skończyłam na pierwszym odcinku, haha :D Ale możliwe, że na wakacjach zrobię drugie podejście :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Torebka jest bardzo ciekawa i pomadki :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/06/motyw-kwiatow-na-torebce.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w tym tygodniu biorę się za drugi sezon 13 powodów. Pierwszy był świetny, a na drugi do tej pory nie miałam czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę kiedyś przetestować ten tusz do rzęs ^^ Pozdrawiam ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie jestem fanka seriali, za to torebka jest świetna. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ,,Wojenne Dziewczyny" koniecznie muszę obejrzeć! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. torebka super, z seriali na pewno skorzystam, bo niedługo wakacje :D muzyka quebo też była moim ulubieńcem w tym miesiącu *_*

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdzie nie widziałam tej maseczki z Bielendy :( super ma opakowanie, już dla niego warto kupić ten kosmetyk ;)

    http://natkaopowiada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że słuchasz to co ja :) Torebka skradła moje serce! :)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam tusz Eveline i poluję na Juicy Jelly :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ! :*

Odwdzięczam się za obserwacje! ;D

Jeśli skomentujesz na pewno odwiedzę Twojego bloga i zostawię coś po sobie ;)