Weekendowy Vlog! - Noc Muzeów w Warszawie, grill nad Wisłą

12:23


Hej!

Dziś przychodzę do Was z weekendowym vlogiem! W ubiegłą sobotę była Noc Muzeów, więc była okazja do nakręcenia czegoś nowego :D W tym roku zdecydowaliśmy się zwiedzić Muzeum Narodowe w Warszawie oraz Pałac Kultury i Nauki i był to super spędzony czas ;) Ostatnio tak spodobało się nam grillowanie i wędkowanie nad Wisłą, że w tą niedziele nie mogliśmy sobie tego darować ;) Mam nadzieję, że filmik przypadnie Wam do gustu :D Jestem ciekawa jak Wy spędziliście ostatni weekend. Może też zwiedziliście coś ciekawego podczas Nocy Muzeów? Koniecznie dajcie znać w komentarzach ;)


















You Might Also Like

24 komentarze

  1. piękne zdjęcia! kocham muzea <3 buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Też wzięłam udział w Nocy Muzeów. :) Weszłam na wieżę ratuszową i byłam na spektaklu teatralnym. Było ekstra! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Warszawa nocą jest piękna <3
    Nigdy nie byłam na 'Nocy muzeów'.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie zwiedzam niczego w czasie Nocy Muzeum, bo... zawsze wtedy pracuję. Jest to zawsze po prostu masakryczny weekend w pracy. :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Musiało być super!
    Uwielbiam takie kulturalne inicjatywy! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. MIałam isc na noc muzeów, ale jednak postanowiłam w ten weekend wrócic do rodzinnego miasta ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tyle razy przymierzam się do wzięcia udziału w tym wydarzeniu, ale zawsze mi co przeszkodzi. :-(

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawa relacja :) ja weekend spędziłam na weselu :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie wybrałabym się na noc muzeów :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  10. This is such a wonderful post dear! Nice pics!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  11. To może nudziarstwo, ale ja bardzo lubię muzea :) Rok temu byłam w galerii narodowej w Poznaniu i bardzo mi się podobało

    Zapraszam do mnie i pozdrawiam wszystkich!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna Warszawa :) Ja się miałam wybrać na noc w muzeów w Krakowie ale niestety się nie udało :P
    Zapraszam na nowy post :)
    www.stylishmegg.pl/2018/05/rozowy-weniany-sweter.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja także brałam udział w nocy muzeów ale na Śląsku ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę, że noc muzeów spędziłaś bardzo fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Musze wybrać się kiedys na noc muzeów :)


    Buziaki:*
    Zapraszam cię tym razem na stylizacje komunijną:)
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  16. Te wydarzenia są fantastyczne, miałam się wybrać na krakowski event, ale niestety czas, jak zwykle ;)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  17. Wydarzenie na pewno genialne :) Jak ja ci zazdroszczę, że uczestniczyłaś w nim :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj, muzeum to niekoniecznie miejsce do którego chciałabym się udać - wolę inne formy spędzania czasu ;)

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdjęcia! Muszę się kiedyś wybrać na taką noc muzeów ^^
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie w Białymstoku też była taka noc, ale niestety nie mogłam pójść i żałuję :/ świetna noc :))

    OdpowiedzUsuń
  21. ja byłam na weselu przyjaciółki :) ale z chęcią wybrałabym się na takie wydarzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna Warszawa! :) Uwielbiam noce muzeów, w moim mieście zawsze otwierany jest zamek wraz z aktorami, którzy grają duchy. Jest super :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ! :*

Odwdzięczam się za obserwacje! ;D

Jeśli skomentujesz na pewno odwiedzę Twojego bloga i zostawię coś po sobie ;)