Trochę tego, trochę tamtego czyli ulubieńcy ostatnich miesięcy

13:36

Hej!

Piękną wiosnę tej zimy mamy co nie? Szkoda tylko, że nie mam czasu wyjść na jakąś sesyjkę na świeże powietrze i to uwiecznić :) Teraz zastanawiacie się pewnie nad tym czy to oznacza, że nie wychodzę wcale z domu? Otóż nie mogę stwierdzić, że nie ale również nie tak. Żyje teraz tylko magisterką. Aktualnie realizuje badania do pracy mgr. Planuje już po majówce oddać pracę. Myślicie pewnie, że jeszcze sporo czasu. Ja tak nie sądzę.. z doświadczenia. Ciągle są jakieś poprawki lub po prostu coś nie idzie po mojej myśli.. dodatkowo utrudniony kontakt z promotorem -.- ale cóż.. DAM RADĘ! Jeżeli ktoś z Was jest po obronie lub tak samo jak ja walczy z tym, niech koniecznie da mi znać jak wrażenia :) Jestem ciekawa czy u mnie tylko taka masakra. Podzielcie się swoimi doświadczeniami w tym temacie :)



Nie dajmy się zwariować! W weekendy staram się jednak robić sobie wolne od naukowego zgiełku (xD) i ostatnio udało mi się iść na łyżwy z chłopakiem :) Byyyło super! 



Dodatkowo zaczęłam nagrywać na TIKTOKU (xD) - też w to nie wierzę, ale sprawia mi to tyle frajdy. Mega mnie to relaksuje i sprawia, że mniej się stresuje tym natłokiem wszystkiego co w tym momencie mnie otacza.. Dajcie znać czy Wy też nagrywacie :) Jeżeli tak to możecie swój nick wpisywać w komentarzach i na pewno do Was wpadnę i zostawię coś po sobie :D

Generalnie to tyle u mnie. Jak widzicie nic ciekawego. Teraz zapraszam Was do zapoznania się z moimi ulubieńcami ostatnich miesięcy :D Tak wiem, nie było ulubieńców roku, ale stwierdziłam, że bez sensu robić post o tym samym co pokazywałam Wam w pojedynczych postach przez cały rok :)





NETFLIX













SERIALE











FILMY











MUZYKA












MAKIJAŻ










PIELĘGNACJA









You Might Also Like

7 komentarze

  1. Czas leci bardzo szybko, zanim się obejrzysz będzie już po. Ale warto się przyłożyć:-) Powodzenia oczywiście życzę. Słyszałam o tym tik-toku, ale to nie dla mnie. Z seriali kilka kojarzę, choć żadnego nie oglądałam.

    Zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się męczę z licencjatem i gdyby nie fakt, że to moje trzecie podejście do studiów to pewnie bym tym rzuciła w cholerę :D Na magisterkę się nie wybieram, ale mam w planach podyplomówkę.
    Kolejny rok nie skusiłam się na łyżwy, może kiedyś nauczę się jeździć haha. Z kolei z serialowych ulubieńców to oglądałam tylko Sex Education, świetny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już na szczęście dawno po obronie magisterki:) Powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy wpis, świetne seriale i zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe propozycje, świetne filmy! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. i am following your blog please click advertisement on my blog.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ! :*

Odwdzięczam się za obserwacje! ;D

Jeśli skomentujesz na pewno odwiedzę Twojego bloga i zostawię coś po sobie ;)