KRAKÓW

15:35


Hej Wszystkim! 


Wakacje.. wakacje i po wakacjach.. Ja już po mini Batalii Wrześniowej :) Mam nadzieję, że wszystko poszło po mojej myśli.. w razie co podobno ma być druga poprawka xD Jestem zawiedziona ponieważ pogoda nas nie rozpieszcza i są słabe warunki na to by fajnie zaplanować sobie czas na świeżym powietrzu w ostatnich momentach lata.. Trudno.. życie.. 


Dzisiaj przychodzę do was z kolejnym wakacyjnym postem. Miał być film, ale niestety nie udało mi się go zmontować. Mam nadzieję, że uda mi się to uczynić w najbliższym czasie.






Jeśli chodzi o Kraków to mam mieszane uczucia.. Nie wiem czy jest to spowodowane tym, że byłam chora w trakcie mojego pobytu w tym mieście (co przeszkadzało mi w zwiedzaniu) czy po prostu te miejsce nie wpadło w mój gust. Wydaje mi się, że stanowczo wolę Trójmiasto. Ale na pewno wrócę jeszcze do Krakowa i może wtedy zmienię zdanie i zdrowie mi dopisze :) A Wam jak podoba się to miasto? Byliście tam? A może się tam wybierajcie? Koniecznie dajcie znać w komentarzach! :D Mam nadzieję, że zdjęcia się wam spodobają ;)








































Serdecznie zapraszam Was na mojego INSTAGRAMA ! :D



You Might Also Like

20 komentarze

  1. Kraków jest pięknym miastem :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ah! kraków to moje ulubione miejsce w Polsce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam w Krakowie trzy razy i jestem zachwycona tym miastem. Spodobały mi się jego zabytki i ten klimat. Chcę tam znów pojechać. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uwielbiam Kraków, uważam, że jest to najpiękniejsze miasto :)

    OdpowiedzUsuń
  5. osobiście jestem zachwycona Krakowem, może rzeczywiście przez Twoje samopoczucie gorzej go odebrałaś :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia, aż nabrałam ochoty na jakąś wycieczkę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Super fotki,uwielbiam Kraków:)

    OdpowiedzUsuń
  8. byłam w Krakowie kilka razy i też nie przepadam za tym miastem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też mam mieszane uczucia co do Krakowa, ale trzeba przyznać, że jest piękny :) choć też wolę Trójmiasto!

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę, że pogoda dopisała. Piękne zdjęcia! Ja w Krakowie byłam baardzo dawno temu i w sumie nie pamiętam zbyt wiele, ale chyba mi się podobało :D Lubię wycieczki :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. W Krakowie byłam z 6-7 razy,przyznam nie zbudził na mnie wielkiego wow :D Jednak myślę,że jest tam ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakoś tak nigdy nie miałam okazji zwiedzić Krakowa. Za każdym razem go objeżdżaliśmy. Widząc te świetne migawki - żałuję i obiecuję poprawę! ;) Następnym razem zatrzymam się w Krakowie, chociaż na chwilkę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Często bywam w Krakowie, mam jakieś niecałe 30 min :)

    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/09/biaa-stylizacja-w-codziennym-wydaniu.html
    OdpowiedzUsuń

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam Kraków! Zdjęcia cudownie oddają klimat miasta :)

    OdpowiedzUsuń
  15. mnie się Kraków podoba, ale zdecydowanie wolę Wrocław :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja kocham Kraków- to zdecydowanie moje ulubione miasto w Polsce! Jest tam tyle klimatycznych kawiarenek, a co najważniejsze muzea <3

    OdpowiedzUsuń
  17. ból, ból, ból... jak możesz tak brzydko pisać o Krakowie! :p

    OdpowiedzUsuń
  18. Pomimo tego, że w Krakowie byłam kilka razy to podoba mnie się to miasto najbardziej z wszystkich w Polsce.
    Bardzo podobają mnie się takie fotoleracje.
    Pozdrawiam♥

    http://kammage12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ! :*

Odwdzięczam się za obserwacje! ;D

Jeśli skomentujesz na pewno odwiedzę Twojego bloga i zostawię coś po sobie ;)