Podsumowanie roku 2017 - trochę prywaty, kosmetyki, filmy

11:21



Hej,

Mam nadzieję, że dobrze zaczęliście Nowy Rok! Ja rozpoczęłam go dosyć dobrze (co najmniej tak mi się wydaje). Przez ostatni czas bardzo zaniedbałam bloga. Mam nadzieję, że wraz z Nowym Rokiem zmotywuje się do wstawiania nowych postów bardziej systematycznie. Chociaż będzie to bardzo trudnym wyczynem dla mnie, bo w tym roku 'planuje' obronę, a moja praca magisterska leży w zapomnieniu xD 




Jeżeli chodzi o Rok 2017 to nie był najlepszy czas dla mnie - niestety. Dużo chorowałam i 'motałam' się w życiu.. dopiero koniec roku był dla mnie bardziej owocny :D W moim życiu pojawiła się najwspanialsza kawia domowa na świecie, oraz podjęłam pracę w której poznałam wielu ciekawych ludzi :) W sierpniu odwiedziłam Kraków oraz Zakopane. Byłam na szczycie Kasprowego Wierchu.. Niestety nad Morskie Oko nie było mi dane zwiedzić ze względu na stan zdrowia :( ale mam nadzieję, że jeszcze to nadrobię :D




W tym roku wielkie wrażenie zrobił na mnie serial "13 powodów". Z niecierpliwością czekam na kolejny sezon :D Jeśli jeszcze nie obejrzeliście to serdecznie polecam :)





Oraz nie mogłabym nie wspomnieć o dwóch tureckich serialach, które skradły moje serce :D

Jeśli chodzi o kosmetyki, bez których nie wyobrażałam sobie codziennego makijażu w 2017 roku to:




Rozświetlacz z MySecret jest to dla mnie numer jeden pod względem błysku, jakości i ceny. W tym roku odkryłam bardzo dobrą pomadę z Vibo. W roku 2017 nie wyobrażałam sobie codziennego makijażu bez korektora i podkładu z Maca z serii ProLongwear, a na większe wyjścia stawiałam jednak na trwały i mocno kryjący podkład z Estee Lauder Double Wear :)




W 2017 roku wiosną w paczce z Ameryki dostałam te cudowne palety. Cienie do powiek się nie osypują a pudry do konturu pięknie się blendują. Obie palety są bardzo dobrej jakości. Zmieniły mój pogląd na makijaż :)




W ubiegłym roku zaczęłam przyklejać sobie rzęsy na paskach. Rzęsy Ardel Demi Wispies z serii Studio Effects dla mnie są najlepsze i już raczej nie wymieniam je na inne. To jest już 5 moje opakowanie i zapewne nie ostatnie ;)




Niestety mam bardzo duży problem z przesuszającymi się ustami. Bez Carmexa ani rusz! :D




Krem różany z Bielendy według mnie najlepszy dla cery mieszanej przetłuszczającej się w strefie T. Pięknie nawilża i jest bardzo delikatny dzięki czemu podkład na nim się nie waży ;)



Pomarańczowa gąbka z RT według mnie najlepsza ;)




W tym roku dorobiłam się swojego pierwszego JABŁUSZKA. Puki co jestem bardzo zadowolona :D




Oraz wymieniłam swojego starego Della na te cudeńko z którego piszę Wam tego posta :D






Nie mogłabym nie wspomnieć o moich uzależnieniach <3 Uwielbiam te herbatniki oraz wafelki :D



To byli moi ulubieńcy 2017 roku a wasi jacy są ? :D



You Might Also Like

14 komentarze

  1. ,,13 powodów'' uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. wielu rzeczy nie znam

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/01/szary-paszcz-kochamy-za-uniwersalnosc-i.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne nowości! Ja swoje jabłuszko miałam 6 lat temu! Teraz przerzuciłam się na Huawei!

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili.
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ten rozświetlacz z My Secret, mam go już chyba z rok i dalej się nie kończy:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię "trzynaście powodów" ^^ !

    OdpowiedzUsuń
  6. życzę Ci, aby ten 2018 rok był dla Ciebie bardzo łaskawy ;* dużo zdrówka i oby udało Ci się wejść na Morskie Oko :) widoki warte wycieczki :) 13 podwodów oglądałam, ale mnie nieco irytowała główna bohaterka ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz świetnego zwierzaka. Super, że udało Ci się trochę pozwiedzać w zeszłym roku. :) Nie oglądałam żadnego z tych seriali, choć o "13 powodach" dużo słyszałam. :D Życzę Ci pomyślności w 2018! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne podsumowanie ❤
    Ja uwielbiam carmex
    Pozdrawiam cieplutko
    MY BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne podsumowanie ;)
    obserwuję i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie podsumowania :) Miło się to czyta :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Beautiful post! Your blog is amazing! ♥
    Following you! Follow back?

    My blog: https://colourfulmadness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. 13 powodów Kocham Boski serial Może wzajemna obserwacja ?
    Klaudiaonelive Blog<3

    OdpowiedzUsuń
  13. używam tego samego rozświetlacza - tani, wydajny i mega fajny :)

    obserwuję :)
    encantadooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ! :*

Odwdzięczam się za obserwacje! ;D

Jeśli skomentujesz na pewno odwiedzę Twojego bloga i zostawię coś po sobie ;)