Zdałam ostatnią w życiu sesje! - Nowy aparat, Netflix, muzyka

05:21

Hej!

Po kolejnej dłuższej niestety przerwie wracam na bloga! Jest mi bardzo miło, że mimo mojego "leniwego" prowadzenia bloga przybywa Was coraz więcej! - bardzo serdecznie Wam dziękuje ;) Dla mnie liczba nie jest najważniejsza, ale sam fakt, że ktoś postanawia obserwować mojego bloga... że jednak kogoś jakoś zainteresowałam bardzo mnie motywuje do działania :) Jeszcze raz bardzo Wam dziękuje :D

Aktualnie jestem już po sesji (ostatniej sesji), którą zdałam! :D Prawie wszystko w zerowych i pierwszych terminach! Ostatni przedmiot mnie trochę dobił i straciłam nadzieje, ale udało się! :D Teraz zostaje mi tylko pisanie pracy magisterskiej. W sumie "tylko" jest za słabo powiedziane, ale i tak już więcej za mną niż przede mną :D

Kolejnym "new'sem" jest to iż kupiłam nowy aparat :) a dokładnie bezlusterkowca - jest nim Canon EOS M6 ;) Bardzo długo myślałam nad nowym sprzętem i padło na niego :D Jestem zakochana jakością zdjęć oraz filmów, jego funkcjami - robią na mnie wielkie wrażenie. A swoją starą lustrzankę postanowiłam sprzedać. Jestem bardzo dumna z siebie, że udało mi się samej, już za własne pieniądze kupić taki sprzęt. Jestem bardzo podekscytowana tym aparatem dodatkowo mam trochę więcej czasu, więc możecie się spodziewać postów ze zdjęciami, bo niedługo zamierzam wybrać się w plener i pocykać trochę fajnych (w moim mniemaniu) zdjęć :D Załączam parę moich pierwszych zdjęć z tego aparatu - w roli głównej Franciszek :D 





Dajcie znać na co zwrócić uwagę co poprawić, może coś w ustawieniach :D

Od jakiegoś miesiąca wraz z chłopakiem postanowiliśmy założyć NETFLIX'A. Nie wiem czy było to dobre posunięcie z naszej strony... ponieważ jest to pożeracz czasu STRASZNY. Ciężko było mi pogodzić naukę, pracę i Netflixa xD ale jakoś na szczęście się udało haha :) Postanowiłam, że w tym poście podzielę się z wami co udało mi się obejrzeć przez ten miesiąc i co Wam polecam ;) Zacznę od najbardziej pokręconego serialu, którym okazał się The end of the f***ing world, ale mimo tego uważam, że warto go obejrzeć.. Kolejny to film dokumentalny DIANA z Naomi Watts - genialna gra głównej bohaterki według mnie. Cały film obejrzałam z ciekawością - polecam! Na koniec moje uzależnienie Słodkie Kłamstewka! Kto jeszcze nie oglądał tego serialu? Chyba tylko ja xD Mega wciągający. Aktualnie zaczęłam oglądać 3 sezon - Bomba! ;)





Muszę jeszcze wspomnieć o stosunkowo nowy polskim serialu - Korona Królów. Uwielbiam historyczne seriale i ten nie mógł mi umknąć. Nie rozumiem tej krytyki dotyczącej tej produkcji, ale wiadomo wszystkim nie można dogodzić. Polecam wam ten serial ;)




Podobni nie ? :D



Widzę, że z tego posta wyszły mi ulubieńcy, więc podzielę się z wami nowościami z mojej playlisty z ostatnich dwóch miesięcy ;)









Dajcie znać czy podoba się Wam taka forma postów! Na dziś to tyle.. Buźka! ;)

You Might Also Like

26 komentarze

  1. Ja długo oglądałam Pretty Little Liars, ale ostatnie sezony już były bardzo słabe.

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie słyszałam że ostatnie sezony są najlepsze, ale to pewnie zależy od preferencji ☺️

      Usuń
  2. Piękne zdjęcia :) Moja przyjaciółka jest wielką fanką Korony Królów :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zjęcia! Ja również uwielbiam historyczne seriale i super, że doczekaliśmy się własnej, polskiej produkcji. Krytyków nigdy nie brakowało i brakować nie będzie, moim zdaniem ten serial jest bardzo fajny :)

    Zapraszam do mnie Joanneaa

    OdpowiedzUsuń
  4. Oglądałam the end.. rzeczywiscie- pokręcone, ale chyba mimo wszystko warto pooglądać :P
    co do apartu- nie pomogę CI bo najzwyczajniej w świecie się nie znam;p
    gratuluję zdania wszystkich egzaminów :D cieszę się, że wracasz i mam nadzieję, że już na stałe;)

    PS Franiu najlepszy!!:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Netflix uzależnia;) Gratuluję zdanej sesji:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miło mi Pana Franciszka poznać. Bardzo Pan fotogeniczny :D Tak haha, chyba tylko ty nie widziałaś jeszcze PLL, ja już dawno skończyłam oglądać. Gratuluję zdanych egzaminów!!
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. thanks for sharing,i love these photos dear..

    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  8. Amazing post, dear! A big hello from Germany!
    Hugs ♥
    LIANA LAURIE

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję Ci zdania ostatniej sesji i życzę powodzenia przy pisaniu magisterki. :) Pozdrów Franciszka. :D Obejrzałam wszystkie sezony PLL. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aparat super! Jak dla mnie PLL to świetny serial, obejrzałam wszystkie sezony i czułam niedosyt. The end of the f***ing world też zaczęłam oglądać i mimo, że jest pokręcony bardzo mi się spodobał <3
    Zapraszam do siebie <3

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluję zdanie sesji! i życzę powodzenia podczas pisania pracy :)
    o "The end of.." słyszałam, kilka osób polecało mi ten serial :) może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nawet bardzo podoba mi się taka forma postów :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  13. ja też oglądam Koronę Królów i mi się podoba ;)
    Z chęcią dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. kocham netflix <3 A oglądam tyl seriali,że wiem co to znaczy '"pożeracz czasu" ;p wzięłam sie na sposób i zawsze jak włącze serial to ćwicze, żeby nie było,że czas tracę :D super,że to już ostatnia sesja, gratuluję :* Pamiętam jak ja się cieszyłam z ostatniego egzaminu :D
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  15. Mój mąż też niedawno wykupił sobie pakiet w netfix i się w wciągnął w oglądanie.
    Ja jednak wolę czytać książki i seriale jakoś mnie nie kuszą.

    Gratulacje zdania wszystkich egzaminów !
    I życzę radości z fotografowania nowym aparatem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Aparat robi świetne zdjęcia :) Franciszek jest słodki. Mam zamiar obejrzeć serial The End Of The F***ing World, ale jak na razie czas mi na to nie pozwala.
    Pozdrawiam
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  17. Franciszek jest przesłodki :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Kocham Netflix! :) A odnośnie do sesji - ja swoją ostatnią zdałam w czerwcu ubiegłego roku i bardzo tego żałuję :) Jeszcze bym trochę postudiowała :)

    OdpowiedzUsuń
  19. jak ja się cieszyłam kiedy miałam za sobą ostatnią sesję, a jak już się obronisz to będzie dopiero radość :)

    OdpowiedzUsuń
  20. No to gratuluję! Pisanie pracy nie jest łatwe, ale za to uczucie po obronie- bezcenne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję kochana :) Słodki zwierzak :*
    Zapraszam na nowy post :)
    www.stylishmegg.pl/2018/03/stylizacja-z-militarnymi-detalami.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratulacje! A Franciszek wygląda jak milion! :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję Ci kochana! a co do seriali to również uwielbiam historyczne i nie rozumiem krytyki wokół Korony Królów ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję zdanej sesji, też obecnie jestem w trakcie pisania pracy magisterskiej:p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ! :*

Odwdzięczam się za obserwacje! ;D

Jeśli skomentujesz na pewno odwiedzę Twojego bloga i zostawię coś po sobie ;)